gemengde gevoelens

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ummi92, 22 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Hoii Hoii

Ik ben 36 weken zwanger. En de ene keer denk ik; '' Bijna bevallen!! Wie weet beval ik vroeger. '' en het andere moment denk ik; '' Duurt nog zolang, sowiso een maand en wie weet beval ik met 41 weken en 6 dagen! Dan nog 6 weken in principe.

Best irritant haha:)

2. Deerne85

Deerne85 Fanatiek lid

10 mei 2012
    1.681
    0
    0
    hahaha en na de tijd denk je, pfff... waar blijft de tijd?? Ik moet nu ook 4 (!!) hele weken wachten tussen twee afspraken bij de vk... Zit gelukkig al op de helft, maar man wat duren 4 weken dan lang zeg!! ;) :p

3. 3ebaby

3ebaby Actief lid

11 apr 2012
    407
    0
    0
    limburg
    haha heel typisch dat had ik de vorige twee keer ook!

Heel veel succes met wachten en misschien valt het wel mee
    Geniet nog maar even van de rust die je nu hebt voor je het weet is dat over :)

Heel veel succes bij de bevalling

Groetjes mij

4. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    Ik had het ook bij men 1e zwschap. Ik was het zwanger zijn moe en wou die kleine er uit hebben... Alles was geregeld dus voor mij mocht ie zich aanmelden en toch heeft hij braafjes tot 40 + 1 gewacht

5. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Heel herkenbaar hoor, de laatste loodjes :D. Op een gegeven moment mag het wel gebeuren! Had ik de eerste keer ook.

6. Ingelke87

Ingelke87 Actief lid

18 okt 2011
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja! Dat heb ik ook!!
    Feit is wel dat ik al sinds begin april volledig ziek thuiszit. Heb het dus wel ff gehad nu, en van mij mag ze volgend weekend komen! Dan ben ik 37 weken.... Maar het kan ook nog zijn dat ik pas in juli beval! Moet er niet aan denken. Héééél herkenbaar dus :) Succes met de laatste loodjes, meid!

7. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hahaha idd heel herkenbaar.
    Ik wist zeker dat ik voor de 40 weken zou bevallen, sterker nog vanaf 37 weken zat ik echt te wachten, maar week 38 kwam 39 nog pot dicht bij vk. 40 precies hetzelfde 41 ook 42 begonnen met inleiding, 42.2 bevallen.
    Zelfs bij de inleiding wilde ze er niet uit:)

8. Pluus

Pluus Fanatiek lid

20 aug 2011
    2.530
    1
    0
    Ow heel herkenbaar!!
    Van mij mag het snel ook gaan gebeuren hoor! Zeker nu het warmer weer wordt!

9. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.032
    2.895
    113
    't Gezellige Brabant
    Dat het gaat gebeuren saat vast en bij mij in max. 5 weken dan nog. Maar het is meer dat ik soms denk dat ik er nog niet klaar voor ben. Alles staat klaar hoor, alle spulletjes zijn in huis en het vluchtkoffertje ligt in de auto. Maar toch is het in mijn hoofd gewoon nog niet zover.

10. balleke

balleke Fanatiek lid

21 jan 2009
    1.837
    0
    0
    gevaarlijk beroep
    brabant
    haha herkenbaar... Had ik ook bij beide en waarschijnlijk straks ook bij dit kindje. maar geloof me de tijd vliegt voorbij. Voor je het weet heb je kleintje in je armen..;)

11. Ummi92

Ummi92 Niet meer actief

Leuk om te lezen dat het herkanbaar is haha, ja in principe gaat de tijd ook harstikke snel als je er zo op terug kijkt! ik weet nog heel goed de eerste postieve test haha

12. piri piri

piri piri Fanatiek lid

29 sep 2011
    1.769
    1
    0
    Haha, hier nog een, ben er ook wel een beetje klaar mee....
    De warmte helpt ook niet mee..

Deel Deze Pagina