Onze buggy heeft een tijd in de (vochtige?) garage gestaan, en nu zitten er dus schimmelvlekken in de bekleding. We hebben er al met een sopje op staan boenen, maar ze gaan niet weg. Weet iemand hoe/of die vlekken er nog uit kunnen komen?
ik weet het niet, wij hebben daarom ons campingbedje kunnen weggooien Hadden na het schoonmaken nog schimmelreiniger geprobeerd maar daar wordt het heeeel lelijk van (verbleekt de kleuren).
ik heb toevallig deze week ook de bekleding in de wasmachine gehad, ook schimmel, heel veel, bah het onderste netje heb ik weg kunnen gooien die kreeg ik niet meer schoon. ik heb een nijntje buggy en op nijntje zelf zitten nu nog wel wat vlekken. ik lees mee voor goeie tips
ik heb geen tip helaas, hier zijn de kinderstoel en buggy de prullenbak in gegaan was er niet meer uit te krijgen ook niet met schimmelmiddel helaas......hoop dat jij meer geluk hebt liefs Es
volgens mij krijg je het er niet meer uit.. HEb ooit ergens gelezen een nachtje in de karnemelk. Maar als het er uit ziet als "het weer erin" dan is het einde verhaal ben ik bang..
Bij mij werkte toen "het weer" in de bekleding zat, de bekleding goed nat maken en poetsen met een sopje, vervolgens de bekleding goed nat houden en er zout in laten trekken, vervolgens de plek borstelen en de bekleding uitspoelen met water. Daarna de plek insmeren met afwasmiddel (onverdund) en dit er ook in borstelen en daarna alles nogmaals goed uitspoelen. Dit evt. 2 keer herhalen en toen waren de "weer" plekken uit mijn buggy bekleding. Ik zag dit bovenstaande als laatste redmiddel en het werkte bij mij.
Ligt aan de kleur buggy die je hebt. Hiervoor had ik een lime-groen kinderwagen zat ook ineens het weer op. Heeft mijn schoonmoeder het 2 x met shout en water goed ingewreven en daarna in de zon laten drogen. Alles was eruit! Helaas is het nu geen zon periode. Nu hebben wij een Bugaboo gekocht en ineens zat in de kap en de mandje door opdrogen van sneeuwd in vochtige ruimte (stom hadden er niet aan gedacht) ook schimmel ingekomen. Ik heb een zand kleurige. Ik heb zo'n roze vanisch vlekkenverwijderaar spray bij de kruidvat gekocht daarmee ingespoten even laten intrekken en wassen. Dit 3x gedaan en alles is nu weg
Ik heb geen tip, maar ben wel blij met je berichtje. Mijn man had vorige week het stoeltje van de buggy in de schuur laten staan. Nu heb ik een goede reden om tegen hem te zeggen dat hij dat niet meer moet doen