Nou meid,ik zou me niet schuldig voelen hoor.. eerst zien en dan geloven.. En dan kan ze altijd nog haar geld terug krijgen,mits ze het boxkleed natuurlijk eerst heeft teruggestuurd!!
Kan een truc zijn. Even het mailtje met een foto afwachten. En als het zo is gewoon het geld terug. Je niet te schuldig voelen want zoiets kan wel eens een keer gebeuren.
Nou ja dat hij die niet aannam natuurlijk, ze beweerden hoog bij laag dat ze hem nooit aangehad hadden, maar ze kregen hun geld echt niet terug hoor!
zoiets is toch echt schaamteloos , bah ... als er ook maar iets vochtig is geweest of in een vochtige ruimte heeft gelegen kan het idd wat beschimmeld zijn maar dat is niet echt opzet geweest , dus niet schuldig voelen hoor gewoon geld terug als het echt zo is ...
@Marline: Ik zou me niet schuldig voelen hoor! Jij kan er niks aan doen. En je geeft duidelijk aan dat je het met die mevrouw wil oplossen en dat is al meer als wat mee mensen doen!! @Shaddixx: Ik begrijp uit het verhaal van marline dat het om een gebruikt boxkleed gaat.............en dan was je het zoiezo even voor dat je hem gebruikt. Dus als ze het er dan niet uit krijgt en marline wil dan nog steeds het geld terug geven dan denk ik dat je het heel netjes afhandelt. Als ze hem niet wil wassen dan kan ze hem opsturen en daarna haar geld terug krijgen...iedereen blij
Dat was het punt ook niet, of een boxkleed nou gebruikt of gloednieuw is, er hoort geen schimmel op te zitten Als jij een boxkleed koopt op internet, en je ontvangt 'm en er zit allemaal schimmel op, denk je dan werkelijk 'Ach, wat maakt het uit, ik was 'm wel eventjes'? Ik zou toch behoorlijk pissig zijn en het behoorlijk smerig vinden Als de verkoper er een reden voor heeft en er niks vanaf wist (zoals bij TS het geval is) is er natuurlijk geen reden om boos te worden, maar ik zou toch ook m'n zoontje er niet meer op laten liggen, ook niet na het wassen, en zou toch ook m'n geld terug willen Maar goed, heeft TS inmiddels al een foto ontvangen?
Wie weet hoor je idd wel niets meer..en was het gewoon een list om haar geld terug te krijgen! Ben ook wel erg benieuwd naar de foto... Ze heeft het wel snel ontvangen dan zeg...als jij het gisteren om 17.00 uur weg heb gebracht!
kreeg een mailtje terug met dit erin ik kan het kleed wel terugsturen maar ik ga niet nog een 6,75 verzendkosten betalen!!!! hoe wil je dit op lossen ik hb etrug gestuurd dat ik eerst een foto wil zien ik wil eerst zeker weten of het echt zo is kijk als het echt zo is mag ze de kleed weggooien en krijgt ze der geld terug!
Heel vreemd dat ze niet meteen een foto meestuurt als jij daarom vraagt Waarschijnlijk krijg je straks een antwoord met 'ik heb geen camera' oid
Ik zou niet zeggen dat ze het kleed weg mag gooien, ik zou zeggen we delen de verzendkosten ieder 3 euro. Kan me haast niet voorstellen dat het hele kleed onder de schimmel zit en helaas zijn er ook mensen die gaan fotoshoppen of op het kleed bijvoorbeeld zwarte stukjes leggen waardoor het lijkt dat het schimmel is. Ik zou dus toch echt eisen dat het boxkleed terug komt.
Ik vind dat ze het kleed al erg snel in haar bezit heeft. Als jij hem pas laat hebt gebracht gisteren dan lijkt het me heel erg stug dat ze het kleed al heeft...
Dat kan best hoor.. In principe hoort alle post die voor 5 uur op 't postkantoor is de volgende dag bezorgd te worden.. TS zei dat het om precies 5 uur was, de post wordt meestal rond kwart over 5 op het postkantoor opgehaald
Heb je het pakket via tnt verzonden? Dan kun je via track en trace kijken of ze het pakket ontvangen heeft ja of nee.
had gelukkig de track en trace nummer nog en hij vanmorgen bij der bezorgt tja ik neem aan de ze een camera bij de hand heeft want ze is bijna uitgerekend maar goed ik wil eerst een foto zien voordat ik met haar ga regelen over hoe of wat en anders is ze der geld gewoon kwijt als ze niet kan bewijzen dat er schimmel in zit
Als er echt schimmel in zit, Kun je haar idd vragen het kleed terug te sturen en als het echt zo is krijgt ze d'r geld+verzendkosten terug. ZO zou ik het denk ik proberen!