Ja maar die heeft haar man, en die heeft 'm juist gisteren op z'n werk laten liggen! Ze gaat natuurlijk geen boxkleed met schimmel laten liggen het hele weekend, dus ze wast 'm straks en dan is de schimmel ineens spoorloos verdwenen..
tss...nou ben benieuwd hoe dit afloopt.... ze kan inderdaad gewoon even een foto opsturen en als ze dat niet doet, dan zou ik ernstig gaan twijfelen aan het waarheidsgehalte...
ben idd benieuwd of ik nog een foto krijg en als ze met smoesjes komt ik heb geen camera dan laat ik het terug sturen en als er idd schimmel op zit krijgt ze der geld terug met verzend kosten
hihi ik moet hier stiekem een beetje om lachen! hoe vervelend ook die situatie marline... het lijkt wel een soap! ben erg benieuwd hoe dit afloopt
meiden heb bericht met foto's terug gehad nou op de helft van de foto's zag ik niks maar zal 1 foto plaatsen die andere zie je een paar stipjes en volgens haar zat de achterkant ook helemaal vol ik heb ook een bericht terug gestuurd wat ik vond van der mailtje dit heb ik erin gezet ok ik heb het gezien maar zo was het van de week nog niet dan is het te vochtig geweest in de gang maar vond wel dat je een beetje te aggresief gereageerde ik kan natuurlijk niet door de zak heen kijken als de kleed er nog zonder schimmel in de zak ging ga ik er vanuit dat het niet in de kleed zat ik heb nog 1 kleed precies dezelfde ZONDER SCHIMMEL zal hem vanavond even moeten wassen want mijn dochtertje gebruikte die wel eens om te spelen zeg maar of je die andere wilt hier de foto
tja ach heb geen zin meer in gezeur met haar heb zoiets van ze heeft nou de keuze voor die andere precies dezelfde en wil ook even afwachten wat voor bericht ik terug krijg want ze reageerde wel heel erg fel begrijp wel dat ze boos was maar goed
Ik zou het kleed terug willen hebben. Het kan net zo goed zand zijn wat ze op het kleed heeft gestrooid... Dan maar nog eens 6 euro verzendkosten betalen, ik zou en moet het zeker weten
Zoals ik de foto zie is het wel schimmel. Ik heb dat een keer gehad met witte was die ik in de bijkeuken ad staan. De was was gewoon droog alleen door de vochtige ruimte waren er toch wel wat was vochtig geworden en door de warmte buiten gaan schimmelen. Echt binnen 2 dagen. Dus ik geloof haar wel. Ik vind de foto ook wel duidelijk. Gewoon geld terug geven.
Nou dan is het netjes opgelost toch? Die vlekken leken wel op het weer..... dat ziet er ook zo uit, ik heb vorig jaar de parasol buiten laten staan in de regen en zo, en daar is toen ook het weer in gekomen. Daar hoeft stof niet eens echt nat voor te zijn een beetje klammigheid en je krijgt het weer er in. Ik vind dat je het netjes hebt opgelost!
Hoi Marline, ik zie idd schimmel, raar als jij hem droog in de doos hebt gedaan. Maar waarschijnlijk is het op een of andere reden toch vochtig geworden/geweest. Ik zou tegen haar zeggen gooi het kleed maar weg, en dan maak jij haar het geld over. Het is denk ik niet handig dat zij het kleed eerst terug stuurt, zodat jij ook daar weer kosten voor moet betalen. Ze heeft een foto gestuurd, dus ze heeft bewijs. Als dit nu niet het geval was geweest, had ze misschien kunnen denken dat het kleed tegenviel, en het met een smoes terug willen doen. Maar goed je ziet de schimmel wel. Succes, mail gewoon dat jij het niet wist, en dat je je exccuus aanbied.Meer kun je niet doen toch?
Maar gaat ze deze nog wel terug sturen naar je? Dat zou ik toch echt wel eisen.... Straks is het toch iets anders dan kan je deze wassen en wellicht gaat het er wel uit en kan je die iniedergeval gebruiken als speelkleed?
Vind het zo ie zo merkwaardig dat er staat als naam foto "Bedsprei" Zijn er toevallig niet in dit motiefje nog andere spullen te koop zoals een bedsprei, straks had ze die al met schimmel heeft ze daar een foto van gemaakt..... Of ben ik nu te achterdochtig?
nee dit kleed heb ik toen gekocht bij blokker en van deze motief was niks anders heb er al heel lang naar gezocht enniks kunnen vinden de andere kant is roze geblokt tja waarom ze het een bedsprei noemt is mijn een raadsel maarja mijn schoonzus verwacht ook een 1e kindje en die weet ook niet hoe alles heet
heb gezegt dat ze deze idd op mkoet sturen en dat ik die andere op de post doe dus voor dat geld dat ze deze op de post doet verstuur ik die andere weer
Ik zou zelf ook geen boxkleed met (een beetje) schimmel willen, als je zoiets koopt moet het ook in goede staat zijn, ook op marktplaats. Maar ik vind inderdaad dat ze veel te agressief reageert. Ze had het natuurlijk ook eerst gewoon even normaal kunnen zeggen, kun je altijd nog kwaad worden als de persoon in kwestie je geld niet terug wil geven.