Mannen en kabouters

Discussie in 'De lounge' gestart door Sam86, 2 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Net een gesprekje gehad met mijn lieve vriend hij dacht dat we in Toverland wonen:

Liefje... Als de wcrol op is komen er geen wcrolfee'tjes!
    Er komt echt niet vanzelf een nieuwe rol in de houder...
    Dat doe ik!

Liefje er zijn geen gnomen die jouw vieze binnenstebuiten sokken weer goed om doen.

Die berg naast jouw kant van het bed heeft geen eigen leven...
    Hij krijgt echt geen pootjes en kruipt al helemaal niet vanzelf in de wasmachine.

Als jij thuiskomt heb ik dus geen bezoek gehad van kabouters, maar heb ik hard gewerkt haha

Kan jullie vriend/man soms ook zo heerlijk simpel zijn?

2. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Oh hou op schei uit!!!

Vooral het voorval met de gnomen en sokkel walgelijk!

Ik heb laatst tegen hem gezegd als je ze niet uit het propje haalt was ik ze niet meer!

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Whahaha dan ben ik echt een feeks, ik laat ze mooi in het propje zitten, was ze zo en gooi ze zo weer in zijn sokkenmand! Dito met zijn spijkerbroeken die niet binnestebuiten gekeerd zijn. Een keer uitgelegd dat je dan strepen op je mooie donkere broek krijgt. Nouja als hij het dan zo laat zal hij streepjes wel mooi vinden:p

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mijn man en oudste 2 hebben soms geen schone kleding meer in hun kast.
    Hoe dat komt?
    Nou simpel, IK doe hun vuile zooi niet in de was en zij ook niet.
    En de kabouters heb ik helaas niet kunnen halen. Waren net uitverkocht.
    Dus is het OF je gooit het zelf in de was OF je kan in je blote kont over straat.
    Keuzes, keuzes... ;)

5. Peetje83

Peetje83 Fanatiek lid

29 jun 2011
    4.062
    2.557
    113
    Limburg
    Geen last van, mijn man zet soms zelfs de wasmachine aan! :D

6. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.168
    113
    Ja die van mij ook :( ;)

7. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.168
    113
    lol:D

8. clauzoe

clauzoe Actief lid

10 okt 2011
    433
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die van mij weet alleen maar de wasmachine te vinden als hij er achter komt dat ie geen werkkleding meer heeft voor de volgende dag..
    maar vervolgens gaat het dan ook de droger in bij hem en haalt ie gewoon alleen de kleren er uit die ie op dat moment aantrekt... nee schat de droger is geen kast. grrrr

9. Aloe

Aloe Niet meer actief

Oh ja chips, moet nog een was aanzetten.
    Heb geen kleding meer, woeps.

10. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Owh en mijn man denkt dat de strijkplank een kledingkast is. ( Gooit zo een berg was uit de droger op de strijkplank.

En denkt dat ons washok de wasmand is..

11. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Mijn man doet een nieuwe wc rol erin.. Sokke zitten altijd goed..
    Hij zet de strijkplank klaar zodat ik vervolgens kan gaan strijken;)

Mijn man is best behulpzaam als ik het hem vraag..

Maar doe alles met liefde zelf:)

12. Naomi86

Naomi86 Bekend lid

28 nov 2011
    805
    0
    16
    fulltime mama en huisvrouw
    gemeente Buren
    volgens mij is dat toch echt een "mannen"ding.
    ik had van de week het bed afgehaald, en de kussens en deken opgevouwen bij het hoofdeind gelegd. ik had zoiets van dan kunnen we straks samen het bed even opmaken. dus meneer naar bed, nee hoor niet roepen. dus ik na een half uur naar bed, denk zal je krijgen. ligt ie gewoon onder het dekbed, zonder hoeslaken. had ie niet gezien....ja ja.

wc rol net zo...had ie niet gezien.

werkbroek vol met beton in de was gooien...had ie niet gezien.

en ga zo maar door!

13. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Nou ik heb veel liefde, maar ben geen sloof!

Hij is ontzettend behulpzaam, maar dit soort kleine dingen "vergeet" hij.
    Na een dag werken gaat hij nog rustig koken, stofzuigen etc.
    Hij laat mij regelmatig uitslapen en gaat dan met Luna ontbijten en filmpje kijken.

Het is gewoon zo herkenbaar hoeveel mannen dit soort dingen negeren hihi

14. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Haha geweldig! Alsof je het over de mijne heb!

15. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

10 okt 2011
    354
    0
    0
    hier vooral met de was hij zet alleen even de was aan maar dan zitten er ook weer 3 setjes werkkleding en en het andere blijft gewoon liggen ..

16. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Oh wat herkenbaar allemaal!

Die sokken! Bah!.. Vanmorgen: Hmm, ik heb geen sokken.. Nou, dat trek ik ze wel van jou aan.. Resultaat: hij loopt nu op witte sokken met blauwe bloemetjes!

Wcrol op? Lege rol laten hangen en een nieuwe ernaast zetten..

17. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hier valt het opzich wel mee.
    Het enige wat hij telkens doet is echt de laatste velletje wc papier aan de rol laten zitten zodat hij deze niet hoeft te vervangen.
    Heb al een paar keer gevraagd om dan maar de rol op te maken en een lege rol te vervangen maar dan krijg ik hier ook de blik "wat bedoel je :p"

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Grappig die mannen ja.
    Mijn man is ook zo met bordjes en bestek e.d. Hij pakt met ontbijt een bordje en een mes. Als hij gaat lunchen pakt hij een nieuw bordje en een nieuw mes. Als hij na het avondeten soms nog trek heeft dan pakt hij een nieuw bordje en een nieuw mes.
    Gevolg, een keuken vol alsof er 3 mensen gegeten hebben terwijl het er maar 1 is. ;) Ik heb al zovaak gezegd, je kan een bord meerdere keren gebruiken. Desnoods spoel je het even af.
    Wij hebben geen vaatwasser. Maar goed nu laat ik hem maar regelmatig afwassen. ;)

Met kleding ook, dan vraagt ie de avond voor werk van goh heb je mijn werk overhemd nog gewassen?

En sokken op dotjes heb ik hier ook inderdaad.

Ik eet zelf niet zo vaak brood (bijna nooit) meestal crackers e.d. Maar mijn man wel, maar ik moet wel altijd in de gaten houden of zijn brood niet bijna op is. Want hij vergeet dat gerust dat het dan bijv zondag is en je geen brood kan kopen.
    Of hij gaat als ik zeg dat hij brood moet halen pas om 16.00 uur naar de winkel, als er niets meer is. ;)

19. kalli

kalli Niet meer actief

Ik ben er ook heel makkelijk in, sokken haal ik niet uit een prop, dus als ze nog steeds een prop zijn na het wassen, gaan ze ook zo weer de kast in. T-shirts binnenstebuiten, zo vouw ik ze dus ook op. Alles wat ik heb gevouwen leg ik op het bed aan zijn kant, hij mag het zelf in de kast leggen, want ik kan niks met die chaos van hem in de kast. En de wc-rol... Wij hebben twee badkamers, dus hij kan doen en laten wat hij wil! Zijn bad is zijn wasmand, ook prima. Iedere keer als ik het huis gepoetst had, dan wist meneer er weer met z'n mountainbike doorheen te gaan en dan de modder in de keuken (!) eraf te halen, dus op een dag zei ik dat ik niet meer zou schoonmaken en dat hij maar een schoonmaakster aan moest nemen. Die komt dus iedere week. Ik heb echt geen frustraties meer op dit gebied :)

20. Essenhout

Essenhout Niet meer actief

Oh, wat ben ik blij met mijn vriend die zelf de was doet, alles binnenste buiten keert, alles opvouwt, graag kookt, afwast, poetsen niet erg vind. Heeeeerlijk haha.
    Nu niet gaan denken dat ik niks doe :p we doen veelal alles samen. Bijv hij kookt, ik ruim de rommel op van de gesneden groenten ed. Zo koken we samen, spreken we de dag door en daarna heerlijk genieten van een lekkere hap :)

Deel Deze Pagina