Hallo Ik ben vorig jaar getrouwd met mijn lieve mannetje! en had al zeg ik het zelf een mooie jurk natuurlijk. Maar nu ben ik benieuwd wat voor jurk hadden jullie? ik ga die van mij even een mooie foto erbij zoeken ik was ruim 21 weken zwanger toen ik trouwde en ik had geen echte zwangerschapsjurk
Dit waren wij, we zijn binnenkort 1 jaar getrouwd, en we verwachten onze kleine om en nabij onze trouwdag
nog 1 me jurk hangt nog in een slaapkamertje zeker 1 keer in de week kijk ik er even naar het is zo zonde he dat je het maar 1 keer draagt zou hem wekelijks aan willen al die mooie pareltjes en kantjes wordt er helemaal emo van als ik terug denk aan die dag
wow wat mooi allemaal ja ik vindt het ook heel jemmer dat je hem maar 1 keer aan kan. hij hangt in de kast en heb echt zoiets van laat ik hem hangen of doe ik hem weg maar voorlopig lekker blijven hangen. maar wat een mooie jurken allemaal
Hier ook alweer 3 jaar geleden dat we zijn getrouwd...Zou het zo weer over willen doen vond het zon geweldige dag! Jurk heb ik wel verkocht. Je trekt hem nooit meer aan en vind het gewoon zonde dat hij in de kast verpietert. Bekijk bijlage 100137
ben ondertussen al niet meer getrouwd(is 5 jaar terug) maar vind het natuurlijk wel een mooie jurk. heb niet een hele foto maar het idee is duidelijk zo.. miss over een tijdje weer maar dan niet meer zo uitgebreid hoor.. dat doe je maar 1 keer (vind ik)
Bij mij is het vandaag precies 8,5 jaar geleden dat ik getrouwd ben. 't Was ook precies zulk weer als vandaag. Ik heb geen digitale foto van de jurk, dat was toen nog niet. Je draagt de jurk inderdaad maar 1 keer, maar ik vind het zonde om hem weg te doen. Dit jaar heb ik hem weer een keer gepast op mijn trouwdag. Vond het best knap dat ik hem nog paste na 8 jaar, 3 zwangerschappen en ongeveer 3 mnd zwanger van de vierde. Hij pastte nog met gemak!
Oh hier doe ik graag aan mee! Bijna 2 maand geleden! http://i36.photobucket.com/albums/e20/layD-love/DSC_0155.jpg Hier kan je het beste de bewerking op de rok zien http://i36.photobucket.com/albums/e20/layD-love/Wedding/IMG_3678.jpg