Ik heb schimmel (tenminste in vermoed dat het schimmel is) in de rubberen rand van de wasmachine zitten. Heeft iemand hier een tip om dit er weer uit te krijgen (zonder de rand te moeten vervangen)
Schoonmaken? Ik maak zo ie zo vaak die rubbere rand schoon blijven resten zeep achter en dat gaat uiteindelijk stinken.
en de deur open laten als je klaar bent met wassen zo voorkom je ook dat er schimmel in komt en indd schoonmaken als de wasmachine klaar is met wassen
oh dat hebben wij ook bij onze 2 jaar "oude" wasmachine! ik krijg het er niet meer vanaf! ik ben benieuwd of er nog tips voor zijn!
Heb je al geprobeerd om kookwas te draaien met een flinke schep soda, dit helpt ook goed. Als het goed is lukt het dan wel met een doek de rubberen rand schoon te maken!
Misschien azijn erover gieten en in laten trekken....of een doekje in azijn en erop/ertussen leggen zodat het in kan trekken. Daarna even poetsen? Ik meen mij te herinneren dat je met een azijnbadje schimmelaanslag uit textiel kunt krijgen, misschien ook uit rubber?