Hoe krijg je dit weg? Het is in de badkamer namelijk. en hoe schoon ik ook ben, er is toch schimmel gekomen... Alleen ik krijg het niet weg! Wie heeft DE TIP?!
Als het in de schimmel is getrokken kun je er niet zoveel meer aan doen behalve nieuwe kitranden. Al heeft HG volgens mij wel een spulletje dat wellicht helpt. Om te voorkomen is de enige manier goed ventileren en droogmaken na het douchen.
idd kit weghalen. meestal is er dan vocht onder de kit gekomen en daar is niks meer aan te doen. kan wel aanraden om goede sanitairkit te gebruiken, dat gaat jaren mee. groetjes, Miranda
Inderdaad, de kitrand vernieuwen is de enige optie om het weg te krijgen. Je hebt een spuitbus van HG, die bleekt schimmels, dat kan je ook proberen. De schimmel is dan niet weg, maar je ziet het niet meer. Ik had schimmel op het plafond in de badkamer en gebruik nu zo'n 2 x per jaar dit spul, ideaal.
Ik doe altijd chloor in een glassex flesje die vul ik dan bij met water. Spuit dat op de schimmel plekjes, dit moet je dan een halve dagje laten intrekken en daarna met water spoelen. Bij mij wordt alles gelijk weer schoon.
ik doe er vannacht bleek op, en dan kijk ik morgenochtend of het gewerkt heeft. anders ga ik met tandenborstel en pasta aan de slag. en anders kan ik altijd nog HG halen!
hier werkte de hg niet ...en het koste nog bijna mijn leven ook ...wat een chemsiche zooi zeg bah ...dus wij gaan opnieuw kitten
Wij hebben pas de hele badkamer met van dat HG schimmelverwijderaar gedaan, werkt heel goed (stinkt alleen een beetje naar zwembad) de vraag is hoe lang het zo blijft, maar het is nu 2 weken geleden. Dus misschien is dat een idee, en anders even in de bouwmarkt vragen, daar hebben ze meestal wel een idee voor je.
zit het erin want dan kun je wel dure hg gaan kopen maar dan word het niet wat hoor En al dat poetsen stukje opnieuw kitten gaat sneller