ik heb die van hg. werkt goed. maar je moet m wel goed in laten trekken. heb ik niet gedaan, te ongeduldig..
nou ik doe chloor in een plantenspuit , en spuit het zo tegen de kitranden en tegen de voegen even met een sponsje en warm water erover en voila! uw badkamer is weer schoon chloor niet te lang laten intrekken , want bij regelmatig gebruik valt de kitrand er vanzelf af hahaha <--- (als je het te lang laat intrekken he) grtz Ramona
Wil niet lullig doen maar met chloor is je schimmel niet weg het bleekt alleen. Dus met een paar weken zit het erweer ( nadeel chloor) plus dat je ook nog eens moet uitkijken met een andere kleur tegels want dat kan ook uitbleken
ik ga denk ik ook maar eens aan de bison schimmelvreter. de vorge bewoners waren niet helemaal zuiver. dus er zit echt een schimmel in de kit. das niet lekker meer. maar ja opnieuw kitten is natuurlijk ook een optie
ja en dan gewoon zelf goed bijhouden en je douche na het douchen goed uitspoelen die schimmel komt door zeep etc
die bison heb ik ook en werkt echt super, het gaat echt weg ook helpt het goed voor die vieze shampoo resten die ineens oranje zijn in de voegen, terwijl mijn shampoo en douchegel helemaal niet oranje zijn.
Bij mij lukt het niet, ik heb 2 keer achterelkaar bleek gedaan maar nog steeds is het zwart bij de randen. Ik zal van de week bison proberen