Schimmel in kitrand

Discussie in 'De lounge' gestart door ProudMum, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwtje

lauwtje Fanatiek lid

21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ik heb die van hg. werkt goed. maar je moet m wel goed in laten trekken. heb ik niet gedaan, te ongeduldig.. :)

2. Ramona82

Ramona82 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.198
    0
    0
    Huismama
    Limburg
    nou ik doe chloor in een plantenspuit , en spuit het zo tegen de kitranden en tegen de voegen :D even met een sponsje en warm water erover en voila! uw badkamer is weer schoon ;)
    chloor niet te lang laten intrekken , want bij regelmatig gebruik valt de kitrand er vanzelf af hahaha <--- (als je het te lang laat intrekken he)
    grtz Ramona

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Wil niet lullig doen maar met chloor is je schimmel niet weg het bleekt alleen.
    Dus met een paar weken zit het erweer ( nadeel chloor) plus dat je ook nog eens moet uitkijken met een andere kleur tegels want dat kan ook uitbleken

4. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

ik ga denk ik ook maar eens aan de bison schimmelvreter. de vorge bewoners waren niet helemaal zuiver. dus er zit echt een schimmel in de kit. das niet lekker meer. maar ja opnieuw kitten is natuurlijk ook een optie

5. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja en dan gewoon zelf goed bijhouden en je douche na het douchen goed uitspoelen die schimmel komt door zeep etc

6. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    die bison heb ik ook en werkt echt super, het gaat echt weg ook helpt het goed voor die vieze shampoo resten die ineens oranje zijn in de voegen, terwijl mijn shampoo en douchegel helemaal niet oranje zijn.

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

na 2 keer dikke bleek erop gedaan te hebben, is de schimmel verdwenen!

Dank voor de tips!

8. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Bij mij lukt het niet, ik heb 2 keer achterelkaar bleek gedaan maar nog steeds is het zwart bij de randen. Ik zal van de week bison proberen

Deel Deze Pagina