Ik zit een beetje met al het speelgoed wat we hebben. Ik heb graag alles opgeruimd en bij elkaar. Nu heb ik dat in van die bakken met wieltjes eronder. Maar inmiddels zijn dat wel 12 bakken. Twee hele grote en verder allemaal kleine bakken. Gesorteerd ( houten blokken, mega blocks, lego et cetera...) Nu wil ik dat anders. Het staat niet in de woonkamer. Ik wil het alleen wel in de woonkamer opbergen. Want om nou elke dag steeds alles van boven naar beneden te slepen. ik zag dit: Bekijk bijlage 155950 Maar mijn man vindt dat lelijk. Heeft iemand een ander idee? of een andere oplossing?
Ik heb die stellingen in huis. 2 in de woonkamer en op de slaapkamers van de kinderen ook 1. Ik vind ze echt ideaal... sorry..
haha heb hem toevallig eergisteren gekocht voor op mijn dochter haar nieuwe slaapkamer. Ik vind het tot nu toe echt ideaal.
Hier staan er 2 in de huiskamer We zijn hier aan herindelen in huis en er gaat er straks eentje naar boven naar mijn zoontje zijn kamer omdat hij veel meer boven speelt als beneden Maar ik vind het ideale kasten.. We hebben boven op Stijn zijn kamer gewone doorzichtige plasticbakken van de ikea voor zijn lego, duplo en thomas de trein verzameling
ik heb die ook van ikea, en het is idd niet het mooiste, maargoed,,, met kids moet je gewoon ook praktisch denken en als je er eenmaal aan gewend bent valt het wel mee hoor... het is gewoon heerlijk dat je aan het einde van de dag al het speelgoed meteen gesorteerd in de bakken kunt gooien... ideaal!
Nu zoonlief nog klein is zit zijn speelgoed in zo'n boxzak, de box zelf, wat mandjes in de kast en zijn kamertje. Straks als hij wat ouder is en de box weggaat krijgt hij een eigen hoekje met speelgoedkist enzo.
Heb je ruimte voor een buffetkast? ( of heb je er al 1? ) Want dan zou ik het onderste gedeelte 'ombouwen' tot speelgoed gedeelte met het Ikea systeem erin.
Sorry, wij hebben ook zo'n kast Maar je kan ook nog combineren met verschillende kleuren. Vind die van ons niet eens zo heel erg dankzij de roze bakken.
Dames bedankt allemaal. Ik vind ze zelf helemaal niet lelijk en zelfs praktisch. maar goed, man heeft ook natuurlijk wat te zeggen. Aszz, dat is misschien een idee. Ja ruimte is er nog wel. Misschien moet ik eens kijken of dat lukt. Gesorteerd opbergen is echt ideaal. maar wat ik ook erg handig vind is dat ik de kinderen een bak kan geven en dat ze er dan zo mee kunnen spelen. daarna eerst opruimen voor ze een volgende bak mogen. Isabella zit ook weleens met haar My little pony bak aan tafel. Dan kan Julian op de grond.
Wij hebben idd een buffetkast met 2 openslaande deuren en daar staan manden in met knutselspullen, bakken met lego enz. De puzzels en spelletjes staan gewoon opgestapeld in die kast. Verder staat er nog een keukentje in diezelfde hoek, daar kunnen ook een hoop spulletjes in. En een wit klepbankje. Dit werkt goed. Op haar kamer hebben we een nieuw systeem van Ikea, het lijkt op dit: IKEA | Opbergsystemen | STUVA systeem | STUVA | Opbergcombinatie met bank ,werkt perfect. Ze heeft een bureautje en 2 kastgedeeltes met laden en bakken. Hier zit ook een hoop speelgoed in zodat ze ook lekker op haar kamer kan spelen. Ik moet zeggen dat ik dat "oude" systeem met die bakken wel practisch vind maar niet mooi voor in een woonkamer.
O super. Ik vind deze wel leuk. Dan twee keer. Bekijk bijlage 155961 even mijn man emailen op zijn werk, ha ha
ik heb een roze commode gekocht voor mijn dochter. hij is best groot maar heeft onder dus schuifdeuren en binnen 1 plankje in het midden. al het speelgoed heb ik in van die opberg bakken zitten en al die bakken passen zo in de kast. dus onder staan alle bakken met speelgoed en op de bovenste plank alle spelletjes. staat heel netjes zo, werd ook gek van al die losse bakken vol met speelgoed
Wij hebben in de woonkamer deze van ikea, met van die stoffen bakken erin (zwart), (maar er passen meerdere soorten in) kan ze niet zo terug vinden online. IKEA | Opbergmeubels | Boekenkasten | EXPEDIT | Open kast
hier ook de bekende kast met laatjes, ik vind hem ideaal, pers vond ik de houtkleurige mooier, maar alle meubels hier zijn wit
Hier ook een grote grenen buffetkast, met 2 openslaande deuren. Mooi alles opgeborgen en ze moeten eerst vragen of ze met iets anders mogen spelen. Er zit namelijk een slot op. Ik zag het met die meiden van mij al wel gebeuren dat als we zo`n ikea ladenkast zouden hebben en ik even naar de keuken zou lopen al die bakken uit de kast worden getrokken.
Wij zijn bijna klaar met onze opbergbank. maar wij hebben een bank gemaakt voor domi van 110 breed, 40 diep en 90 hoog. Daar kunnen wij domi haar spullen indoen en hij is groot genoeg om de curver boxxen met speelgoed al gesorteerd er zo in te zetten Zal later even foto's plaatsen. met alle materiaal voor de bank en de kussen waren wij 58,- kwijt.. maar dan moet je wel handig zijn en zin in een uitdaging te hebben.