speelgoedopberg systeem, kast of iets anders

Discussie in 'De lounge' gestart door bosi333, 3 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ik zit een beetje met al het speelgoed wat we hebben. Ik heb graag alles opgeruimd en bij elkaar.

Nu heb ik dat in van die bakken met wieltjes eronder. Maar inmiddels zijn dat wel 12 bakken. Twee hele grote en verder allemaal kleine bakken. Gesorteerd ( houten blokken, mega blocks, lego et cetera...)

Nu wil ik dat anders. Het staat niet in de woonkamer. Ik wil het alleen wel in de woonkamer opbergen. Want om nou elke dag steeds alles van boven naar beneden te slepen.

ik zag dit:

Bekijk bijlage 155950

Maar mijn man vindt dat lelijk.

Heeft iemand een ander idee? of een andere oplossing?

2. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Ik heb die stellingen in huis. 2 in de woonkamer en op de slaapkamers van de kinderen ook 1. Ik vind ze echt ideaal... sorry..

3. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

haha heb hem toevallig eergisteren gekocht voor op mijn dochter haar nieuwe slaapkamer. Ik vind het tot nu toe echt ideaal.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Dat systeem van de ikea lijkt mij ook zeer praktisch....alleen ik vind het inderdaad ook oerlelijk!

5. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik heb een grote dekenkist in de kamer waar alles inzit, behalve zn duplo, die zit in een curverbak

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Hier staan er 2 in de huiskamer :)
    We zijn hier aan herindelen in huis en er gaat er straks eentje naar boven naar mijn zoontje zijn kamer omdat hij veel meer boven speelt als beneden :D
    Maar ik vind het ideale kasten..

We hebben boven op Stijn zijn kamer gewone doorzichtige plasticbakken van de ikea voor zijn lego, duplo en thomas de trein verzameling :D

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

ik heb die ook van ikea, en het is idd niet het mooiste, maargoed,,, met kids moet je gewoon ook praktisch denken :) en als je er eenmaal aan gewend bent valt het wel mee hoor... het is gewoon heerlijk dat je aan het einde van de dag al het speelgoed meteen gesorteerd in de bakken kunt gooien... ideaal!

8. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.108
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Nu zoonlief nog klein is zit zijn speelgoed in zo'n boxzak, de box zelf, wat mandjes in de kast en zijn kamertje. Straks als hij wat ouder is en de box weggaat krijgt hij een eigen hoekje met speelgoedkist enzo.

9. Aszz

Aszz Niet meer actief

Heb je ruimte voor een buffetkast? ( of heb je er al 1? )
    Want dan zou ik het onderste gedeelte 'ombouwen' tot speelgoed gedeelte met het Ikea systeem erin.

10. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Sorry, wij hebben ook zo'n kast:D
    Maar je kan ook nog combineren met verschillende kleuren. Vind die van ons niet eens zo heel erg dankzij de roze bakken.:)

11. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Dames bedankt allemaal.

Ik vind ze zelf helemaal niet lelijk en zelfs praktisch. maar goed, man heeft ook natuurlijk wat te zeggen.

Aszz, dat is misschien een idee. Ja ruimte is er nog wel. Misschien moet ik eens kijken of dat lukt.

Gesorteerd opbergen is echt ideaal. maar wat ik ook erg handig vind is dat ik de kinderen een bak kan geven en dat ze er dan zo mee kunnen spelen. daarna eerst opruimen voor ze een volgende bak mogen. Isabella zit ook weleens met haar My little pony bak aan tafel. Dan kan Julian op de grond.

12. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben idd een buffetkast met 2 openslaande deuren en daar staan manden in met knutselspullen, bakken met lego enz. De puzzels en spelletjes staan gewoon opgestapeld in die kast. Verder staat er nog een keukentje in diezelfde hoek, daar kunnen ook een hoop spulletjes in. En een wit klepbankje. Dit werkt goed. Op haar kamer hebben we een nieuw systeem van Ikea, het lijkt op dit: IKEA | Opbergsystemen | STUVA systeem | STUVA | Opbergcombinatie met bank ,werkt perfect. Ze heeft een bureautje en 2 kastgedeeltes met laden en bakken. Hier zit ook een hoop speelgoed in zodat ze ook lekker op haar kamer kan spelen.
    Ik moet zeggen dat ik dat "oude" systeem met die bakken wel practisch vind maar niet mooi voor in een woonkamer.

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    O super.

Ik vind deze wel leuk. Dan twee keer.

Bekijk bijlage 155961

even mijn man emailen op zijn werk, ha ha

14. Chanoetje22

Chanoetje22 Actief lid

3 jul 2007
    202
    0
    0
    KLANTENSERVICE
    ALMERE
    ik heb een roze commode gekocht voor mijn dochter. hij is best groot maar heeft onder dus schuifdeuren en binnen 1 plankje in het midden. al het speelgoed heb ik in van die opberg bakken zitten en al die bakken passen zo in de kast. dus onder staan alle bakken met speelgoed en op de bovenste plank alle spelletjes. staat heel netjes zo, werd ook gek van al die losse bakken vol met speelgoed

15. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    Hier ook het lage ikea opbersysteem. Ben zelf niet zo van de wit, maar wij hebben de hout-kleurige.

16. tanjax11

tanjax11 Niet meer actief

Ik heb hem hier ook in de woonkamer...super handig en vind hem ook niet lelijk...

17. Liesbeth79

Liesbeth79 Bekend lid

18 mei 2007
    575
    1
    18
    Vrouw
    Gelderland
  18. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hier ook de bekende kast met laatjes, ik vind hem ideaal, pers vond ik de houtkleurige mooier, maar alle meubels hier zijn wit

19. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    Hier ook een grote grenen buffetkast, met 2 openslaande deuren. Mooi alles opgeborgen en ze moeten eerst vragen of ze met iets anders mogen spelen. Er zit namelijk een slot op. Ik zag het met die meiden van mij al wel gebeuren dat als we zo`n ikea ladenkast zouden hebben en ik even naar de keuken zou lopen al die bakken uit de kast worden getrokken.

20. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    Wij zijn bijna klaar met onze opbergbank. maar wij hebben een bank gemaakt voor domi van 110 breed, 40 diep en 90 hoog.
    Daar kunnen wij domi haar spullen indoen en hij is groot genoeg om de curver boxxen met speelgoed al gesorteerd er zo in te zetten :)
    Zal later even foto's plaatsen.
    met alle materiaal voor de bank en de kussen waren wij 58,- kwijt.. maar dan moet je wel handig zijn en zin in een uitdaging te hebben.

Deel Deze Pagina