aangezien dat ik nu weer zwanger ben moet ik op zoek gaan na een 2ling wagen me jongste is bijna 8 maanden en als deze kleine komt is ze 14 maanden en me oudste 2 en half jaar oud en ik vroeg me af welke 2ling wagen is de beste en niet te duur zoals de donkey vriendelijke groet
de easywalker duo! ideale wagen! en je kunt er nog een fietsstoeltje voorop zetten (heb je wel een beugel voor nodig) voor de oudste, of een plankje erachter.
Ik heb eerst de easywalker gehad, en na 3 maanden heb ik die verkocht en de firstwheels city twin, en dat vind ik echt een hele fijne wagen, en voor het geld van een 2e handse easywalker op marktplaats, kan je een nieuwe firstwheels kopen en dan heb je nog geld over. Ik was 310 euro kwijt, heb alleen geen reiswiegen erbij genomen want daar had ik toch bijna niks meer aan.
bij ons paste isabella met nog geen 2 al niet meer in de zitjes van de firstwheels. Nu is zij ook best lang, maar ik vond het dus geen fijne wagen wel fijn dat de zitjes andersom kunnen!!!
Hoe heb je dat gedaan? Ik ben namelijk zwanger van de 3e en heb al een tweeling van 18 maanden, dus dat zou voor mij de ideale oplossing zijn .
hier een abc zoom design. Mijn dochter is nu 1 maand en zoonlief 21 maanden en ik vind hem geweldig maar veel mensen vinden hem te zwaar/lomp Dus je moet hem maar leuk vinden.
Lekker kijken wat je mooi/handig vindt en wat jij makkelijk in gebruik vindt. Lijkt me toch het allerbelangrijkste van alles. Oh ja, of de wagen redelijk makkelijk in te klappen is en mee te nemen in de auto. Zelf ga ik, als ik snel zwanger ben van de tweede (hoop het heel erg!!) voor de Bugaboo Donkey. Voor mij is dat de perfecte wagen, maar het is en blijft heel persoonlijk. Lekker uittesten en proberen in een zaak waar ze meerdere hebben staan.
oh, ik kom het vooral tegen voor de urban jungle sorry. ik dacht ook voor de duowalker?? bovenste plaatje: Tweeling en meerling winkel van twee en meer
Hier in het bezit van een ABC Design zoom. Zitjes voor elkaar maar wel met van alles te combineren (buggy,MC, reiswieg). Hier zit er 14mnd tussen de 2 kids.
easywalker super wagen!! Kan van alles ombouwen... 2 maxicosi, 1 buggyzit en reiswieg, buggyzit en maxicosi, 2 reisiwegen of 2 buggyzittingen.. En hij rijdt echt heel licht. Als ik de hond ga uitlaten heb ik mn zoon erin, en een reiswieg en bestuur hem met 1 hand de bochten door! En inderdaad onze zoon zit ook nog soms op de bumper en dan nog rijdt die heel licht..
Binnenkort komt de Moutain Buggy duet uit. De smalste duowagen ooit, naast elkaar dan. Aangezien ons huis geen standaard deuren heeft, maar heel smal, voor ons de ideale oplossing.
Ze moeten er tot vier jaar in kunnen. De gewone MB duo geeft aan tot vijf jaar, dus ze zijn wel iets smaller. Maar voor mijn oudste dochter (3 jr, 3 mnd) gebruik ik al tijden geen wagen meer, ze kan prima zelf lopen. Dus ik ben ook niet op zoek naar een wagen waar ze tot vier in kunnen. Bovendien is onze eerste prioriteit dat ze als baby/dreumes met wagen en al door de achterdeur kunnen. Toevoeging: ik denk wel dat we de free rider erbij nemen, gewoon voor het leuke voor de oudste. Off topic, hoe reageerde jouw oudste op de tweeling? Ik ben heel beniewd hoe dat in de praktijk kan gaan. Stuur me evt. een PB.
Easywalker!!! Ik ben zo blij met dat ding!!! Rijdt super, is niet heel breed en is heel makkelijk op te klappen! Tot op heden absoluut nog geen spijt van gehad... Paar weken geleden zijn wij op vakantie geweest en we hadden toen 2 losse buggy's bij... Wat miste ik mijn easywalker zeg! 1 buggy reed echt veel slechter en stugger dan als ik de mannen samen heb!