je reactie komt op mij over alsof je zeer wantrouwend bent.. Ik zie je voor me als iemand die zelf zn groente, fruit en aardappels in de tuin heeft staan om zeker te zijn dat er niet mee geklooid word.. Leuk he.. fantasie..
En dan de katten er overheen laten plassen zeker? Nee hoor, heb mijn eigen kas . Onzin natuurlijk. Maar kom ik zo over ja? Klopt misschien ook wel een beetje. Zou idd nooit iets van kroketten eten ofzo omdat ik niet weet wat er allemaal in zit. Maar van de andere kant misschien juist weer een beetje te goedgelovig. Aangezien ik die man wel geloof. Terwijl de kans groot is dat hij uit zijn nek lult.
Oja tuurlijk. Ik kreeg zwijggeld in de vorm van potjesvoeding. Dat ik daar nou zelf niet op was gekomen.
ach, zal allemaal best. Als de verkeerde dingetjes (beestjes, bacteriën etc) er maar uit zijn! waar denk je dat smeerkaas van gemaakt wordt? ook niet van de mooiste kazen hoor!
Maar even zomaar een vraagje. Wat heeft die man precies gezegd? 'Die aardappels zijn voor chips (die vergeten we hier he!) en potjes voeding' of 'die verrotte aardappels die je eigenlijk weg moet gooien zijn voor de chips en potjesvoeding' Ik heb meer het idee dat jouw zus een rijke fantasie heeft
heb het haar nog eens duidelijk gevraagd. Ze zegt nu dat de aardappelen zwart waren en heel erg stonken. Maar ze was in een grote ruimte, dus kon niet met zekerheid zeggen dat de stank van alleen die hoop kwam of ook van de "normale" aardappelen. Ze zegt dat die man echt duidelijk tegen haar zei die die verrotte aardappelen in de chips en olvarit potjes gaat. Ach, ik weet het ook niet. Schrok er even van en moest het kwijt. Maar ben blij dat jullie het niet zo erg inzien.