Oh.. K*t.. is het een "draaidop" achter een klepje? Want ik opende een klepje, en dacht goh draaidop.. en deed die open.. UHMM.. kwam water uit? maar snel weer dicht gedaan? (ook pluizen trouwens)
Na verder onderzoek.. (voor de geïnteresseerde) er kwam ook lego/steentjes/plastic en een café muntje uit... Maar t blijft de vraag, of dit het "filter" is?
oei, ik wilde het je net gaan vertellen, je moet opletten dat er niet een golf water uit komt zetten.
ja hoor van wat ik weet is dit de filter tenminste zo als jij het beschrijft was dat ook bij mij en de wasmachine monteur noemde het zo ik had dus problemen met mijn wasmachine dankzij dat vetluis de monteur zei dat vloeibarewasmiddel is leuk en aardig maar er blijft te veel van achter in de wasmachine en dan ook nog eens alleen maar op lage tempratuuren wassen het is gewoon niet goed voor je wasmachine je kan het wel doen maar doe af en toe toch ook echt een kookwas want dan lost echt alle wasmiddel op ik heb daarna ook een paar keer de machine op kookwas laten draaien zonder was er in en je zag het gewoon schuimen alsof ik wel wasmiddel had gebruikt liefs mieke
yep je hebt de goede hoor heet volgens mij een pluizenfilter. Nader inzien heet het bij jullie denk ik gevonden voorwerpen filter Ik weet waar jij naar toe gaat dit weekend: Het café
Dat was bij mij ook. Echt rotzooi eigenlijk dat geconcentreerde vloeibare spul. Maar ik vind het wel lekker ruiken
Ik gebruik wel altijd vloeibaar, maar was op minimaal 40graden. Ik gebruik ook vaak wasverzachter, niet goed voor je was geloof om dat altijd te doen (ooit gehoord), maar het ruikt er dus wel lekker van!!!! Iehhhhh die wasluis!!!!
Schimmel in de wasmachien? Wortel of suikerklontje gebruiken om 'm eruit te lokken? Nee, alle gekheid op 'n stokje: Goed schoonmaken en daarna geen vloeibare rommel meer gebruiken. Regelmatig laten draaien op 90 graden en je hebt geen rare schimmels meer in je wasmachien. (Maar volgens mij ben ik echt spuit elf, want dat is zo te zien al gezegd, haha!)
hihihihi, Ja das dus de filter. Ben ik achter gekomen de eerste keer dat ik op me zelf woonde. Op een gegeven moment liep het water niet meer uit de wasmaschine weg. Monteur gebeld.
Thnx, had mn zusje ook al gevraagd, en die wist ook niet of het het filter was haha, maar idd, eerder een gevonden voorwerpen filter gelukkig toch de goeie T cafe goed idee haha, heb nu weer een muntje lol, schuimen alsof er zeep in zit.. lekker spul toch dat vloeibare wasmiddel, maar vind het ook lekkerder ruiken.
Monteur komt dus langs. En hij vraagt tja, het enigste wat ik kan bedenken is dat je vilter verstopt zit. Waarop op ik hem onnozel vraag. Heeft zo`n ding dan een filter?? Hoezo afgang?? Ik zie dat er een stuk mist in mijn tekst. Sorry. Gooi hem er dus weer even onder. Liefs Janna
oh janna ik moest even zoeken hoor. Nu klopt je verhaal wel beter. Ik zal eerlijk bekennen dat ik dat filter ook pas 3-4 keer heb schoongemaakt in de 5.5 jaar dat ik hem nu heb.
Door dit topic, weet ik dat er een "filter" opzit... Had hem dus nog nooit geleegd.. Waar zwangerschapspagina al niet goed voor is! Dus Janna.. ik zou het ook zo vragen aan een monteur