Hoi meiden! Wie heeft tips? heb gratis een nieuwe bank gekregen en nieuwe stoelen, supermooi, maar ze stinken zo onwijs naar sigaretten!!!! Iemand tips om die stank eruit te krijgen? Ben de kussenhoezen al aan het wassen maar ik kan moeilijk de hele bank wassen haha, past niet in mijn wasmachien! Please give me some advise want ik word er misselijk van! x MyLo
meubelreiniger gebruiken misschien? Je kunt deze spray al kopen bij de action, maar er zijn vast ook wat duurdere (betere?) te krijgen in andere winkels.
luchten en luchten en luchten. ik heb het hier in huis onder het laminaat. gatver. alles geprobeert. wat werkt is luchten of een ionisator huren en die dingen zijn razend duur. dus ik lucht al 5 maanden de kamer elke dag. een bank is wel sneller gok ik die oust werkt niet trouwens, dan stinkt het gewoon naar twee dingen
je kan ook nog even met de stoomreiniger de bank te lijf gaan,je zal niet alle lucht eruit krijgen maar het zal zeker verbeteren,ook lekker inspuiten met textielverfrisser enz. Tja en verder luchten idd.
kan je het niet met schoonmaak azijn wegkrijgen..os het een stoffebank?dan kan je soda erop doen en opzuigen las ik een keer ergens.. is het vn leer kan je het met bleuwonder ook wegkrijgen..
het is een stoffen bank ik kan de schoonmaakazijn nooit vinden waar staat dat in de supermarkt? Gewoon bij de schoonmaakmiddelen?
ja gewoon bij de schoonmaak spullen.. je kan ook een glas vullen met schoonmaak azijn en dat dicht in de buurt zetten trekt ook de rook eruit
Wij hebben tot voor 2,5 jaar geleden gerookt als ketters.. ( ik was gestopt toen ik zwanger bleek, om discussies te voorkomen) Onze stoffen bank stonk.. En dat rook ik pas nadat ik dus gestopt was.. Ik heb een week lang elke dag de bank ingespoten met textiel verfrisser.. o.a. robijn hebben dat.. Ruikt echt heel lekker.. Maar je bleef het toch lichtelijk ruiken. Nu hebben we na 3 jaar een nieuwe bank.. Was ook wel aan vervanging toe.