Zwangerschaps acne

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door stelpie, 23 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Ik ben nu ong 12 weken zwanger en sinds 2 weken heb ik echt ontzettend last van acne op mijn rug! Echt heel erg vervelend want het doet pijn en het jeukt. Nou had ik sinds een jaartje alweer wat meer last van wat puistjes op de rug maar dit is wel heel erg. En vooral dat ze nu echt ontsteken en dus pijn doen.

Nou heb ik een vraagje: heeft iemand ervaring met zink zalf hier tegen te gebruiken? Ik wou morgen eigenlijk het g aan halen van switsal em kijken of dat helpt!

Hebben jullie anders nog andere tips? Het lastige is dat het m'n rug is, ik zou er zo graag een 'maskertje' op willen doen maar dat kan helaas net :(.

2. Daphne1990

Daphne1990 Actief lid

25 apr 2012
    496
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey ik ben niet meer zwanger maar heb altijd acne op gezicht en rug gehad vooral buiten de zw schap. Ik gebruikte benzoylperoxide eerst op doktersrecept maar je kunt t gewoon kopen bij de drogist. Helpt goed, 1 x perdag opsmeren is voldoende!
    Trouwens in de loop van de zw schap is t bij zelfs veeel beter geworden dus hopelijk heb jij dat geluk ook!

3. stelpie

stelpie Actief lid

22 jun 2013
    277
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ik ken dat goedje wel maar dat bleekt heel erg, en dat is een beetje lastig omdat het op m'n rug zit. Heb welgemoed dat dat heel erg helpt ja.

Maar niemand ervaring met zinkzalf?

Deel Deze Pagina