alarm voor voedingen?

Discussie in 'De lounge' gestart door rianne23, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    hoi

ik wist niet zo goed in welke onderwerp moest zetten dus zet ik hem hier maar neer.

mijn moeder heeft een client die een klein kindje heeft en soms vergeet wanneer de kleine gegeten of een schone kont heeft gehad, nou is er een apparaat op de markt waarin je in kunt stellen wanneer je bv voor het laatst voeding hebt gegeven of een schone kont hebt gegeven.hij heeft nog veel meer opties. ik heb hem een keer gezien op internet maar weet niet meer waar, wie weet hoe zo'n ding heet en waar ik die kan bekijken.

ik hoop op een reactie

alvast bedankt gr rianne

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb m ooit in de wij jonge ouders zien staan, misschien dat je daarmee contact op kan nemen?

3. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    dat heet een itzbeen.

kan me persoonlijk écht niet voorstellen dat je je kindje vergeet, maar goed...

4. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik weet wel, dat er babyfoons van alecto zijn, waarin je voedingstijden kan aangeven dat er een alarm afgaat als je kindje weer zou moeten eten..

5. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik denk ook dat het hier misschien gaat om iemand met een verstandelijke handicap, er word namelijk gesproken over een client. Kan ook iemand zijn die een hersenbeschadiging op gelopen heeft na een ongeval of wat dan ook..

6. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ja dat zou goed kunnen.

Want in 1 het begin had ik zelf 2 handige apparaatjes om dat te onthouden: een pen en papier....het lijkt me dat je zoiets gebruikt als je 1 of andere handicap hebt. Anders is het denk ik enorm zonde van je geld.

7. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

8. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Wou hetzelfde te zeggen, maar misschien is dat het 'voordeel' van voeden op schema. Je vergeet niet zo snel om je baby te voeden.
    Als je op verzoek voedt, wordt het wel weer een ander verhaal.

9. MG2009

MG2009 Niet meer actief

Dat merk je wel aan je boobs bij voeden op verzoek ;)

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Haha en bij fv aan je boze baby... :)

TS: dat is inderdaad de itzbeen. Hopelijk heeft ze er wat aan.

Groetjes

11. Eline078

Eline078 Bekend lid

15 dec 2008
    571
    3
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb hem hier. Ideaaaal ding vooral als je veel voedingen hebt in het begin. Nu gebruik ik hem eigenlijk niet zo meer...

12. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    dank jullie wel dames

het gaat inderdaad om iemand met een verstandelijke beperking. pen en papier helpen niet misschien dat dit wat voor haar is. zo kan in elk geval haar kindje op tijd haar natje en droogje krijgen.

gr rianne

Deel Deze Pagina