's nachts feesten ipv slapen....

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door vischje22, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vischje22

vischje22 Lid

11 mei 2011
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Help, Wie heeft DE TIP om mijn dochter door te laten slapen.

De laatste tijd heeft mijn dochter (bijna 3) 's nachts regelmatig feest, letterlijk feest ze is dan aan het zingen, kletsen en lachen (zo hard als ze kan).
    Dit duurde meestal 2 uur en daarna valt ze in slaap, vannacht duurde het van 11 tot 3 uur...... met als gevolg dat het wakker worden (om kwart over 6) drama is.
    's middags slaapt ze al niet meer, dit was de vorige keer de oorzaak van de feestjes....
    Bij het avond eten heeft ze moeite om haar ogen open te houden.

Ze blijft meer en deel van de tijd in haar bed, alleen om te plassen komt ze naar me toe en daarna een paar keer met vragen zoals of ik haar deken goed wil leggen, ze bij mij in bed wil of dat ze haar beertje kwijt is en ik mee moet zoeken, inmiddels ben ik zo ver dat ze op die vragen nee krijgt , want zou ik ja zeggen dan blijft ze komen..... daarna gaat ze weer naar bed om vervolgens verder te feesten.....

Wie heeft de tip of heeft een idee waardoor dit kan komen??????

2. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Heeft ze de laatste kiezen al? Want mij dl maakte er ook een fesstje van in de tanden en kiezen periode ( ze heeft alles al)

Verder zijn er homeopatische slaapmiddelen die zorgen dat ze sneller en vaster slapen, hier heeft t wel baat gehad, want kwam echt in een neerwaartse spiraal van weinig slaap zeuren oververmoeid en nog slechter slapen

3. Bibi1982

Bibi1982 Lid

20 aug 2011
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn spookje van bijna 3 is ook aan het rommelen op het moment... Krijgt inderdaad ook de laatste kiezen dus wie weet speelt dat mee ja... Ook een kleine van 15 weken erbij dus weinig nachtrust voor deze mamma... Wij gebruiken nu wel een drankje van sleepz wat ik bij de tuinen heb gekocht en daar doet ze het super op.. Slaapt de meeste nachten weer wat beter maar als ze toevallig wakker wordt komt ze bijna niet meer in slaap en is ze echt een paar uur wakker.. Wie weet werkt dat sleepz bij jullie ook... Ik doe het in ieder geval even niet meer zonder haha ;) sterkte!!!!

4. susy26

susy26 Niet meer actief

Hier heeft de de oudste ook wat van die 'fases' gehad, verschrikkelijk.

2,3 uur lang bezig zijn s nachts, bij me willen zijn. Dan weer niet willen slapen savonds. Toen ook Sleepz siroop gehaald, ging toen wel beter. Nu gaat het gelukkig goed. Hoop dat het snel bijtrekt, niks is erg als gebroken nachten.

5. vischje22

vischje22 Lid

11 mei 2011
    5
    0
    1
    NULL
    NULL
    Kiezen zijn allemaal al door dat is het probleem niet....

De afgelopen 2 nachten is het gelukkig goed gegaan, mocht ze weer zo'n periode hebben dan is Sleepz een idee, heb het gelijk genoteerd, bedankt!!

6. susy26

susy26 Niet meer actief

Fijn om te lezen. Ja wie weet. Mijn zoontje had er baat bij, al ging ik daar wel vanuit, van die siroop..haha...

Deel Deze Pagina