Ik zoek een boek

Discussie in 'De lounge' gestart door Vuurmeisje, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar een boek voor mijn tante. Zij is vroeger voorgelezen uit het boek Albert Kuyle verteld over mannetje Windwijs. Ik heb al gezocht op internet, maar het is volgens mij bijna nergens meer tekoop. Weet iemand misschien of er van die oude boekhandeltjes zijn bij in jullie woonplaats waar ik een gokje zou kunnen wagen? Misschien hebben jullie een naam van zo'n boekwinkeltje ( kan via PM ). We hebben het al bij de Slegte geprobeerd, maar die heeft niks.
    Hopelijk kan iemand me helpen, alvast bedankt

2. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    moet ik even hard nadenken ik heb toen op een site gezeten waar mensen alleen maar oude boeken verkopen voor een paar cent. Maar dat is al zeker 5 jaar geleden ik weet bij god niet meer hoe deze heet...ik ga ff denken als ik het weet kom ik er even op terug

3. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    kijk eens aan jij bent een snelle:D

4. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Ja, ik verveel me en kan wel goed met Google overweg ;)

5. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ja dat heb ik ook! vaak zitten we hier o de bank en opeens komt me man met een hele raar vraag van b.v wie heeft er uitgevonden dat meisjes lange haren moeten hebben?

Dan zeg ik: wacht ikke ff google.. Vaak krijg ik van familie zelfs te horen..komt zij weer met dr gegoogled

6. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

7. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

oh nou zie ik dat hij al is geplaats.. nouja;)

Deel Deze Pagina