Hallo allemaal, Ik heb een vraagje. Ik ben op zoek naar een boek voor mijn tante. Zij is vroeger voorgelezen uit het boek Albert Kuyle verteld over mannetje Windwijs. Ik heb al gezocht op internet, maar het is volgens mij bijna nergens meer tekoop. Weet iemand misschien of er van die oude boekhandeltjes zijn bij in jullie woonplaats waar ik een gokje zou kunnen wagen? Misschien hebben jullie een naam van zo'n boekwinkeltje ( kan via PM ). We hebben het al bij de Slegte geprobeerd, maar die heeft niks. Hopelijk kan iemand me helpen, alvast bedankt
moet ik even hard nadenken ik heb toen op een site gezeten waar mensen alleen maar oude boeken verkopen voor een paar cent. Maar dat is al zeker 5 jaar geleden ik weet bij god niet meer hoe deze heet...ik ga ff denken als ik het weet kom ik er even op terug
Als je snel bent... Marktplaats.nl > windwijs en witbaard. Albert Kuyle - Boeken - Kinderboeken | Jeugd | onder 10 jaar
ja dat heb ik ook! vaak zitten we hier o de bank en opeens komt me man met een hele raar vraag van b.v wie heeft er uitgevonden dat meisjes lange haren moeten hebben? Dan zeg ik: wacht ikke ff google.. Vaak krijg ik van familie zelfs te horen..komt zij weer met dr gegoogled
ik heb deze gevonden,, windwijs en witbaard.. het is van de zelfde schrijver? Marktplaats.nl > windwijs en witbaard. Albert Kuyle - Boeken - Kinderboeken | Jeugd | onder 10 jaar