Ben op een gunstig moment begonnen geloof ik 25 juli,en een dag later had ik al salaris op mijn rekening. Maar was dat dan alleen maar van die ene dag? Heb 25,26 en 28 juli gewerkt. Hoop snel m'n loonspecificatie te krijgen wil het weten...
Waarschijnlijk van 25 juli t/m 31 juli. Je krijgt altijd iets eerder je salaris dan de maand ophoudt!
Dat klopt niet altijd Mopje. Wij krijgen altijd salaris 2 weken na de 4 weken waarvoor je gewerkt hebt. En er zijn bedrijven die werken met een vooruitbetaling, dus dat zou ook nog kunnen.
Ik krijg mijn loon vooruitbetaald, dus eind van de maand voor volgende maand. alleen de extra uren worden achteraf uitbetaald.
Wij krijgen achteraf betaald. Toen ik ben begonnen bij mijn werk heb ik de eerste maand zonder geld gezeten, dat is pas balen.
ik zou even informeren bij je PR of salarisadministratie want die weten het vast voor je. Of idd wachten op je loonstrook!
Op deze manier mag je niet uitbetaald worden. Je moet salaris over de maand juli uitbetaald krijgen in de maand juli. uiterlijk de laatste dag. Anders kan je er boete over vragen. Ik weet dit omdat wij een reschtszaak hebben gehad mede hierover en dit toen erg duidelijk is gemaakt.
dit geld alleen als je een contract met vaste uren hebt, met een 0-uren contract betalen ze altijd achteraf
bij mij achteraf .. maar de eerste 2 maanden kreeg ik het eerste salaris verdeeld tussen die twee.. vind het zelf opzich niet erg,zo heb je nog wat als je weg wilt gaan en je niet gelijk met je andere baan kan beginnen bijv
Kun je toch wel berekenen lijkt me of dat een salaris voor een dag of 3 dagen was. Je weet je uur of maandloon wel neem ik aan.