Hallo volgens mij is er al eens een topic over geweest maar ik kon het zo niet vinden. Eigenlijk voel ik vrij weinig van het zwanger zijn. Ik ben niet moe of misselijk, heb geen last van mijn borsten. Ben soms chagi maar ja wie niet . Eigenlijk is alles hetzelfde en tussendoor besef je dat je zwanger bent (en 5 positieve testen helpen ook). Het maakt dat het zo onwerkelijk is. De eerste weken had ik wel krampen maar ook die voel ik niet. Herkent iemand dit, het hebben van weinig kwaaltjes??
heb vanaf vorige week veel last van mijn borsten en ben ook giga moe. en dat terwijl ik volgens mij nu net 5 weken ben, of zal het toch 6 weken zijn? 31 juli eerste dag van mijn laatste menstruatie, en op 21 augustus mijn ei. Maar geen last van misselijkheid. Een vriendin van mij had nergens last van, het was dat ze een positieve test had, anders had ze het niet geweten.
Ik merkte er ook wienig van hoor... wat eerder moe, nogsteeds, en nu wat bandenpijn maar ziek zwak en misselijk echt niet... ik kwam er ook pas met 7 weken achter omdat ik niks bijzonders voelde.
ongeveer al mijn vriendinnen hadden nergens last van (mopper) (nee, het was ze van harte gegunt!) ik ongeveer overal van geniet er van. kwalen zijn ook niet alles, en onzeker blijf ook ik, ondanks misselijk, moe en bekkenklachten enzo. ik ben pas gerust als ik het voel en dan als het eruit is... en als je een echo krijgt wordt het ook pas een beetje echt... tenminste, bij mij dan. ik vind zwanger zijn zo iets onwerkelijks, zo'n kindje dat in je groeit.... groetjes, lidwina
Had ik ook hoor..en heb ik nog steeds trouwens! Wees blij er zijn vrouwen die de hele dag kotsend boven de wc-pot hangen! Maar goed ik snap je wel hoor..zeker in het begin wil je toch graag een soort van bevestiging voor jezelf en als je dan weinig voelt/merkt dan is dat best wel eens verwarrend. Zodra ik de echo had gezien en daar echt een klein beebje te zien was was ik ook pas echt 100% ovetuigd..daarvoor weet je ook wel dat het zo is, maar toch denk je van "zal het wel goed zitten?".
Mischien ben je 1 van de gelukkigen die geen kwaaltjes krijgen. Maar het kan ook nog komen het begon bij mij rond de 8\9 weken. Dus geniet er lekker van dat je geen kwaaltjes hebt.
Ik heb ook weinig last van kwaaltjes... Heb gevoelige borsten en ben overdag moe of word sneller moe. Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel soms voel ik bandenpijn, of een steekje zus, of een steekje zo.... Voor een paar weken terug had ik wel veel last van bandenpijn, maar dat is nu alweer afgenomen. Moet zeggen dat dat wel een rare gewaarwording is. Je bent zo gewend om 24/7 van alles te voelen en nu merk je niks tot weinig! Moet eerlijk zeggen dat ik blij ben als ik soms een mega pijnscheut ergens krijg... Toch een teken dat er nog wat gebeurd daarzo en inderdaad ineens het heerlijke besef dat je zwanger bent van een wondertje....
Ik had aan het begin van de zwangerschap ook weinig kwaaltjes.. hooguit wat bandenpijn met een week of 8, en dat was het.. niet misselijk, niet moe, niet sjaggo, niks.. Geniet er gewoon van dat je weinig last van kwaaltjes hebt.. lekker toch juist? Overigens.. tot nu toe heb ik sowieso niets te klagen gehad.. tot nu toe nog steeds geen echt vervelende klachten van mijn zwangerschap, en ik ben er al bijna..
Eigenlijk vind ik ook dat ik weinig klachtjes heb. Maar als ik dan ff goed nadenk en ze opschrijf: vaak plassen, meer dorst, last boobs, meer zin in eten, darmkrampen, lus geen ketchup meer, flauwgevallen (schijnt erbij te kunnen horen zei verloskundige). Tja dan denk ik, ik voel het toch echt wel. Mischien verwacht je gewoon wel dat je na de posietieve test gelijk elke morgen kotstend boven de pot hangt. Wat niet is kan nog komen !!!
Ik heb eigenlijk helemaal geen klachten meer, was wel moe, maar drink nu iedere dag roosvice ferro en dat helpt denk ik. Verder hoef ik echt geen koffie meer, maar daar houdt het dan wel mee op. Het is wel fijn hoor zonder klachten de eerste 3 maanden doorkomen, maar het maakt me ook onzeker. Echo was vorige week goed, maar nu een week later begin ik al weer te twijfelen.
Loekie die klachten kunnen zo terug komen hoor. De ene dag voel ik mijn boobs ook bijna niet, en de andere dag AUW ! In het begin veel darmkrampen gehad alweer een paar dagen niet en vanmorgen waren ze er weer. Klachtjes of geen klachtjes zegt niets, dus probeer te genieten meid !
Ja, maar sinds ik vorige week de echo gehad heb zijn alle kwaaltjes verdwenen, dus nu al 6 dagen helemaal nergens last van, toch vreemd.
hoi loeki2, als je zo onzeker bent zou ik de verloskundige mischien kan je nog een echo krijgen. al is het alleen om je onzekerheid weg te halen. liefs chantal.
Ik heb ook echt helemaal nergens last van. Ik voel er echt helemaal niks van, ik voel me gewoon zoals normaal! Ook al zou ik niet graag kotsend boven de wc willen hangen, ik denk dat het toch wat werkelijker zou zijn als ik dan ook maar iets voelde...
Prijs je niet te snel rijk. ik hoop dat je nergens last van krijg . ik had er ook niet gelijk last van maar toen ik er last van kreeg is het ook niet meer gestopt
Hier nog een die geen last heeft (gehad). Ben nu 29 weken maar heb tot nu toe nergens last van gehad. Ik begrijp wel heel goed wat je bedoelt. Het maakt je namelijk vooral in het begin heel onzeker. Ben ik wel écht zwanger en gaat alles wel goed? Met mijn 12 weken echo had ik eigenlijk pas de eerste bevestiging dat ik zwanger was. Daarna ging langzaam het buikje groeien en vanaf 16 weken voel ik hem dagelijks bewegen. Maar nog steeds dus geen enkele kwaal, wel heerlijk hoor. Vertrek zelf overmorgen voor een rondreis door Jordanie. Iedereen verklaart me voor gek maarja ik voel me kiplekker dus waarom niet. Nu maar hopen dat het zo blijft Succes iedereen! Berber