hoihoi, manlief was net de was aan et ophangen, en ontdekte schimmel in een shirt van mij... hoe krijg je dit er uit? xx
Mmm, volgens mij krijg je dat er niet meer uit, maar hopelijk krijg je een paar goede tips! PS te lang in de wasmachine laten zitten?
Je zou denken van wel ja. Meestal gaat kleding pas verspochten als het te lang nat/vochtig is geweest. Zijn het allemaal kleine zwarte vlekjes?
bij de drogist kan je een goedje kopen om "het weer" weer uit je kleding te halen. Als het een wit shirt is kan je hem in een emmer doen met een scheutje bleek werkt heel goed
En anders met een schaar. Ben je er voor altijd vanaf! Even serieus, volgens mij krijg je weervlekken er nooit meer uit.
Heb in 1 shirtje van Esmee ( vreslijk duur , zul je altijd zien!) ook weerplekken zitten.. zelfs schoonmams heeft het er niet uitgekregen en die is erg handig met zulke dingen..
gaat er meestal niet meer uit, zou het even laten weken en dan nog een keertje wassen, tip even laten weken in groene zeep oplossing met warm water
Gaat er meestal niet meer uit, ik heb het ook wel eens te lang in de machine zitten.. En af en toe dan ook 1 shirt naar de knoppen...
Als je van die zwartachtige puntjes bedoeld in de stof ? Dit heb ik ook wel eens, omdat er dan een natte washand perongeluk bij de droge was terecht komt en er zo een week in blijft zitten (vooral bij de witte was aangezien ik daar niet heel veel van heb). Ik laat het dan ff een een dag of 2 weken in de vanisch! Werkt bijna altijd!!
bof jij even Maaruh die schimmel heet 'het weer' . Meestal zeggen mensen dat het weer in de kleding zit. Misschien een nachtje laten weken in een emmer met warm water en een vaatwastablet.