En wat doen jullie eraan? Als ik me verkeerd omdraai krijg ik toch een pijnscheut! Ik wil wel een bh dragen 's nachts, maar weet niet of dit helpt. Wie heeft er ervaring mee? De ene nacht is ook erger dan de andere hoor, maar het is wel vervelend. En gaat die pijn nog over na 3 mnd. of blijft het zeer doen?
Ja, best n beetje pijnlijk he die borsten! Mijn tepels vooral zijn erg gevoelig. Misschien kan je zo'n zachte sportbh proberen? Xx Es
Ook hier iemand die nog steeds pijnlijke borsten heeft (en zit momenteel al weer op cup F dus ze zijn ook nog eens behoorlijk aanwezig ). Ik los het ook op door strakke hemdjes te dragen en beugelloze topjes of beha's....
geen pijnlijke borsten, alleen af en toe gevoelige tepels. Bij mij zijn ze ook nog niet echt gegroeid. misschien heeft het te maken met de borstverkleining die ik ooit gehad heb.
De mijne zijn ook nog niet gegroeit en ben al wat verder dan jij denk niet dat het aan een borstverkleining ligt. Is gewoon bij iedereen verschillend
Ja, pijnlijk ik weet het. Maar bij mij is het over gegaan. Ik denk vanaf ongeveer de 9e week. Af en toe zijn mijn borsten nog wel gespannen. En inderdaad een strak hempje of t-shirt helpt. Persoonlijk vind ik een bh in bed echt niet lekker zitten. Groetjes Susanne
Ik heb allebei geprobeerd, met een BH slapen en zonder maar beide vond ik het niet echt fijn. Zoals ik hier lees zijn er veel meiden waarbij de borsten veel groter worden en daar ben ik nu juist zo bang voor. Ik heb nu al E laat staan als ze nog gaan groeien .... Maar ja voor de kleine hebben we alles over he.
Denk dat je dan gewoon mazzel hebt peetje24, want ik heb een aantal jaren terug dus ook een borstverkleining gehad (ben toen van cup G naar cup D gegaan) en ik zit dus inmiddels alweer op een F cup! Hopelijk worden ze straks snel weer kleiner na de bevalling.....
@fibi: dat is wel balen! ik kreeg de operatie opmijn 15e en ging terug naar b/ c nu zit ik inmiddels (voor de zangerschap al) weer op D. Dor de zwangerschap zijn ze nog niet echt gegroeid
Ik heb anders, nl... Heb veel pijn aan mn borsten (heb ook een enorme bos hout voor de deur) maar heb er juist minder (?) last van zonder bh, terwijl dat normaal andersom is. Snap er allemaal niks meer van, zwanger zijn is maar raar af en toe, haha
Ik ben vannacht midden in de nacht uit bed gestommeld om te kijken of ik nog ergens een beugelloze bh had. Gelukkig had ik die nog en wat een opluchting zeg. Ik wist echt niet meer hoe ik moest liggen. Ik heb een nogal behoorlijke boezem (cup G/H) en die liggen echt alle kanten op hoor zonder bh Ach, veel helpt t nu ook niet, want kan evengoed niet slapen en ben een partijtje moe...*gaap*
heb 'maar' een cup c. Maar ze zijn echt gespannen en pijnlijk. Heb het vanacht eens met een zachte beugelloze bh geprobeerd. Ligt niet echt lekker, maar heb nu wel minder pijn! Thanks voor de tips