Hallo allemaal! Vandaag is Lucas 6 maanden en al 6 maanden aan de borst! Ga over anderhalve maand de voedingen die hij op het KDV krijgt afbouwen, want ik begin een nieuwe baan en heb dan niet zoveel kolfrecht meer over. Zijn er meer mama's die dit combineren? Het zal wel moeilijk worden want ik heb veel melk! Groetjes, Elise
Gefeliciteerd Dandelion. Ik heb geen ervaring met combineren. Ik ben altijd blijven kolven op mijn werk (3 werkplekken gekolfd). En nu mijn kolfrecht voorbij is kolf ik nog 1x in mijn middagpauze. Mijn baas had er ook geen problemen mee als ik 's ochtends nog een keer zou kolven maar aangezien het niet echt mijn hobby is heb ik die keer kolven laten vallen.
Gefeliciteerd met de 6 maanden bv! Super van jullie! Hmmm, tips. Heb je geen tijd/zin om in je pauze te kolven? Dat zou natuurlijk ook nog kunnen. Anders denk ik dat je op een schema moet gaan zitten met alleen ochtend, avond en late middag misschien aan de borst. Dus dan zul je voor die tijd overdag een afbouwschema 'moeten' hebben. Maar hoe dat afbouwen dan precies moet is mij niet helemaal duidelijk. *misschien kan je het een lk vragen of ilse hier op het forum *