Welke jas aan naar KDV?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandraske, 15 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ben echt in dubio wat voor jas ik onze dochter morgen aan zal geven naar KDV, winterjas of zomerjas?

Winterjas 's morgens lijkt me wel nodig aangezien het dan nog behoorlijk koud is, maar 's middags weer onnodig aangezien het weer 16 graden wordt..

Pff twee jassen meegeven? Wat doen jullie?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heeft ze geen vest? dan kan ze die onder haar zomerjas s morgens.

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Heb je geen bodywarmer??
    Of inderdaad zomerjasje meenemen en daar achter laten, terwijl je de winterjas weer mee naar huis neemt of zo??

Hier vandaag op kdv alleen winterjas bij (papa niet over nagedacht)... en heel de dag lekker buiten geweest. Maar dus wel met winterjas! Bij het ophalen op de fiets lekker zomerjas meegenomen...

4. Elfje81

Elfje81 Bekend lid

3 jan 2009
    509
    3
    0
    Hier hadden de dametjes vandaag gewoon nog hun winterjas aan. Begin van de middag hadden de oudste kinderen allemaal zonder jas buiten gespeeld. Later hadden ze de jassen allemaal los aan! 's Ochtends en eind van de middag is het toch ook nog best wel fris... Zeker als ze op de grond / rand van de zandbak e.d. gaan zitten...

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja ik heb een bodywarmer maar die ligt bij oma en oma woont hier drie kwartier vandaan...

Kan inderdaad een vestje aandoen onder de zomerjas, das wel een idee..

Dat ik daar zelf niet op ben gekomen.. :(

6. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ja indd een vestje/trui onder de zomerjas. Dan hebben ze op het KDV de optie om die uit te trekken als het warmer wordt! xx

7. WesDaan

WesDaan Fanatiek lid

10 sep 2009
    2.358
    6
    38
    Hier hebben wij een vestje en winterjas in de tas gedaan, zodat ze kunnnen kiezen bij het naar buiten gaan ;)
    Tis nederland dus je weet het immers nooit.

Deel Deze Pagina