Ik ben echt in dubio wat voor jas ik onze dochter morgen aan zal geven naar KDV, winterjas of zomerjas? Winterjas 's morgens lijkt me wel nodig aangezien het dan nog behoorlijk koud is, maar 's middags weer onnodig aangezien het weer 16 graden wordt.. Pff twee jassen meegeven? Wat doen jullie?
Heb je geen bodywarmer?? Of inderdaad zomerjasje meenemen en daar achter laten, terwijl je de winterjas weer mee naar huis neemt of zo?? Hier vandaag op kdv alleen winterjas bij (papa niet over nagedacht)... en heel de dag lekker buiten geweest. Maar dus wel met winterjas! Bij het ophalen op de fiets lekker zomerjas meegenomen...
Hier hadden de dametjes vandaag gewoon nog hun winterjas aan. Begin van de middag hadden de oudste kinderen allemaal zonder jas buiten gespeeld. Later hadden ze de jassen allemaal los aan! 's Ochtends en eind van de middag is het toch ook nog best wel fris... Zeker als ze op de grond / rand van de zandbak e.d. gaan zitten...
Ja ik heb een bodywarmer maar die ligt bij oma en oma woont hier drie kwartier vandaan... Kan inderdaad een vestje aandoen onder de zomerjas, das wel een idee.. Dat ik daar zelf niet op ben gekomen..
Ja indd een vestje/trui onder de zomerjas. Dan hebben ze op het KDV de optie om die uit te trekken als het warmer wordt! xx
Hier hebben wij een vestje en winterjas in de tas gedaan, zodat ze kunnnen kiezen bij het naar buiten gaan Tis nederland dus je weet het immers nooit.