Nou, dat maandverbandje gaf welgeteld 5 minuten verlichting. Hemels! Zo eventjes spoelen onder de douche en tot maar even contact opnemen met HAP. Zijn er trouwens meer mensen die tegelijkertijd met een schimmelinfectie, hoofdpijn hadden?
Mijn dochter had echt zeer geregeld last van schimmelinfectie, zeker 1x per 6 weken. De laatste keer kreeg ik vd ha de tip haar dagelijks yakult te laren drinken en sindsdien heeft ze al 5 maanden geen last. Voor nu, idd gewoon even ha post bellen
Verdiep je eens in 'candida' ... Geen korte termijn oplossing. Maar zou wel eens een eye opener kunnen zijn! (Zeker omdat je aangeeft er hoofdpijn bij te hebben)
Ik heb gisteren nog gebeld met de HAP. Die vond dat ik wel tot vandaag kon wachten. Ik werd echt knettergek van de branderige en jeukerige gevoel. Maargoed, vanochtend gebeld naar mijn HA. Ik heb eerst weer eitjes en een creme voorgeschreven gekregen. Die kan ik pas na 4en halen . Als dit niet aanslaat wil ze dat ik naar mijn huisarts ga. @jolienS, ik ga me er vanavond even in verdiepen. Bedankt.