ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met marktplaats aanbiedingen zoals groupon is het eigelijk maar hier woorden ook dingen gratis aann geboden dat je alleen de verzentkosten hoef te betalen
De dingen die tegen 'enkel verzendkosten' aangeboden worden, kun je vaak voor de helft (of nog minder..) krijgen op eBay.. Ik vind het van die lullige lokkertjes altijd. Ze doen alsof ze er niets op verdienen en alsof jij alleen de verzendkosten betaalt, maar de verzendkosten dekken de inkoopprijs ruim..
Ik heb ooit eens opzetborstels van Oral B gekocht. Deze bleken bij ontvangst slecht te werken, en volgens mij ook nep te zijn. Er stond iig geen Oral B op. Een klacht ingediend, maar nooit wat op gehoord. Dus ik bestel zeker noot weer een product/ding. Voelde echt als oplichting. Wel een keer kaartjes voor de dierentuin besteld, dit is wel gewoon goed gegaan.
Die zijn te mooi om waar te zijn. De verzendkosten worden waarschijnlijk een stuk hoger dan het product uiteindelijk waard is
hier t zelfde met die borstels,achteraf dacht ik ja logisch dat ze nep zijn weet je wat die dingen anders kosten
Mijn zusje heeft 2x wat besteld. De borsteljes van oral b heeft ze nooit gekregen en het andere wat ze besteld had, was op internet goedkoper. Ik heb wel paar x toegangskaarten voor de dierentuin besteld. Dat ging prima.