ervaringen marktplaats aanbiedingen

Discussie in 'De lounge' gestart door chaneef, 2 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chaneef

chaneef Bekend lid

18 jan 2013
    643
    0
    0
    was begonnen met hartlopen dit staat nu even stil
    gouda
    ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met marktplaats aanbiedingen zoals groupon is het eigelijk maar hier woorden ook dingen gratis aann geboden dat je alleen de verzentkosten hoef te betalen

2. koala28

koala28 Niet meer actief

Wat wil je weten dan?

3. De dingen die tegen 'enkel verzendkosten' aangeboden worden, kun je vaak voor de helft (of nog minder..) krijgen op eBay.. Ik vind het van die lullige lokkertjes altijd. Ze doen alsof ze er niets op verdienen en alsof jij alleen de verzendkosten betaalt, maar de verzendkosten dekken de inkoopprijs ruim..

4. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Ik heb ooit eens opzetborstels van Oral B gekocht. Deze bleken bij ontvangst slecht te werken, en volgens mij ook nep te zijn. Er stond iig geen Oral B op. Een klacht ingediend, maar nooit wat op gehoord. Dus ik bestel zeker noot weer een product/ding. Voelde echt als oplichting. Wel een keer kaartjes voor de dierentuin besteld, dit is wel gewoon goed gegaan.

5. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Die zijn te mooi om waar te zijn. De verzendkosten worden waarschijnlijk een stuk hoger dan het product uiteindelijk waard is :)

6. toekomstigemam

toekomstigemam Fanatiek lid

7 mrt 2011
    1.792
    0
    0
    overijssel
    Ok heb de cursus digitale fotografie via hun gedaan voor 50 euro een online cursus en beviel prima

7. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    hier t zelfde met die borstels,achteraf dacht ik ja logisch dat ze nep zijn weet je wat die dingen anders kosten

8. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Mijn zusje heeft 2x wat besteld. De borsteljes van oral b heeft ze nooit gekregen en het andere wat ze besteld had, was op internet goedkoper.

Ik heb wel paar x toegangskaarten voor de dierentuin besteld. Dat ging prima.

Deel Deze Pagina