Voor alle zwangere bruidjes: hoe was jullie vrijgezellenfeest? Ik heb hem vandaag gehad: was heel gezellig!! Omdat ik HG (extreem zwangerschapsbraken) heb was het voor mijn vriendinnen wel spannend om iets te regelen. Want ja, je weet nooit vooraf hoe het gaat. Gelukkig ging het heel goed vandaag! We hebben een High Tea gedaan van 13 tot 17 uur en dat was meteen ook een babyshower. Het is heel bijzonder om alle belangrijke vriendinnen bij elkaar te zien en is heel gezellig. Een hele dag of met stappen was toch wel lastig geweest nu. Ik zit nu heel tevreden op de bank bij te komen!
ik heb zaterdag mijn vrijgezellenfeestje, laat je dan weten hoe het was. fijn dat je zo genoten hebt!!
Ik heb mijn vrijgezellenfeest 4 september. Denk wel dat t een hele dag word. Met avond. En ik heb last van bi maar weer wel dat Ze er rekening mee houden. En anders ga ik zitten en bekijken ze het maar! Wel leuk zo'n high tea. Xxx
Klinkt gezellig zeg Hier afgelopen dinsdag getrouwd maar geen vrijgezellenfeest gehad. Dat trok ik niet meer met 36.5 week. Moet zeggen dat ik nogal veel mankementjes heb gehad de laatste tijd die helemaal niks met de zwangerschap te maken hadden.
Met 36 weken lijkt het me idd wel heel zwaar. Ik ben heel blij dat we gezellig samen zijn gekomen. @ Syclor: veel plezier zaterdag!!