Leuk zwanger jurkje om in te trouwen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Babystew, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystew

Babystew Niet meer actief

Als het goed is zit ik in week 34 van mijn zwangerschap als ik ga trouwen (24 juni). Nu gaan we het heel klein houden, het is een gratis bruiloft bij het gemeentehuis van een kwartiertje :D. Die mooie bruiloft komt ooit nog wel.
    Maar ik wil er toch een beetje leuk uitzien op de dag zelf, wil mijn make-up en haar laten doen en een leuke jurk aan (geen trouwjurk). Het mag wel een beetje een sierlijk jurkje zijn, maar niet te duur. Ik heb nu al grote lovehandles en (hang)kont en bovenbenen, dus niet iets straks want dat ziet er niet uit :) Mijn buik mag wel mooi zichtbaar zijn natuurlijk.
    Iemand tips voor het juiste model jurkje en bij welke site ik kan kijken? H&M heeft helaas niet zoveel. Ik hoop dat het lekker weer is eind juni. Ik vind het zelf zo lastig om iets moois te vinden, want in een jurk vallen mijn lovehandles/heupen en kont zo snel op. Word er een beetje depri van :)

2. Babystew

3. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Wat leuk, gefeliciteerd!!!

Wij gaan morgen trouwen, ook gratis...en net zoals bij jullie die grote bruiloft met alles erop en eraan komt nog wel..ooit..
    Ik draag morgen dit jurkje, en dan met een roze jasje en roze schoenen erbij.

Product Detail | H&M NL

Het jurkje wat jij hebt uitgezocht vind ik ook erg leuk!!! En zou je ook nog gewoon aan kunnen zeg maar!!

4. Babystew

@deb27:
    Dat jurkje dat jij hebt uitgekozen had ik niet gezien net op de site, vind hem mooi! Alleen ben ik bang dat het bij mij net iets te veel zal tekenen aan de zijkant en achterkant.
    Veel plezier morgen!! En alvast gefeliciteerd :D

Ik heb dat jurkje van Neckermann maar snel besteld, in beide kleuren, want zag dat het alleen nog in maat 42 beschikbaar was.. Hopelijk past die. En anders stuur ik het terug.

5. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    meiden allebei gefeliciteerd!!
    ik vind de jurkjes allebei heel erg leuk. en het heeft ook wel weer iets super romantisch toch, op deze manier trouwen!
    als het met de liefde maar goed zit maakt het ook niet uit hoe groots je het aanpakt. die bruiloft is maar 1 dag, het gaat om de (hopelijk) vele jaren die daarna nog gaan komen.

heel veel geluk!

6. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

21 mei 2011
    2.278
    1
    0
    Hoi, ik had twee jaar geleden een echte bruiloft waar wij daggasten waren. Toen heb ik een jurkje van Mamalicious gekocht, dat is misschien ook wel iets?
    Deze vind je misschien wel leuk? WEDD SL WOVEN KNEE DRESS - CAMP - NL
    Die kleur maar ook de koraalkleur vind ik wel heel feestelijk!

7. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Wat grappig! Mijn neef gaat ook die dag trouwen, houden het ook klein alleen is zij geloof ik een weekje eerder uitgerekend! :p

Ontzettend lief jurkje, die van Neckerman. Qua kleur verschilt het denk ik per persoon wat het leukste staat. Die groene vind ik persoonlijk het mooist;)
    Veel succes!

8. Sweety88

Sweety88 Actief lid

14 sep 2012
    160
    0
    0
    NULL
    Heerlen
    Trouwen tijdens de zwangerschap lijkt mij super romantisch. Waarom weet ik niet, ik vind het gewoon mooi. Ik persoonlijk vind dat groene jurkje super, omdat het een mooi model heeft en het decollete gedeelte mooi gemaakt is. Het witte jurkje is wel leuk, alleen zie je daar echt alle probleemzones in, zelfs bij niet-zwangeren ;)

9. pregnantje

pregnantje Bekend lid

17 dec 2012
    788
    656
    93
    Gefeliciteerd!

Dat kanten jurkje is echt mooi zeg! Ik trouw 29 juni in een kanten trouwjurk met 32 weken. Eigenlijk te gek voor woorden, die aangepaste dure trouwjurk van mij..... Maar als je eenmaal begint te passen in een bruidsmodezaak is het moeilijk terug te gaan naar een normaal mooi jurkje, hihi. Hoewel dat ook superleuk kan zijn!

Je hebt niet zo veel aan dit berichtje, maar iig veel plezier gewenst! :D

10. Babystew

Ik denk dat de groene koraalkleur mij het beste zal staan inderdaad, ik heb namelijk een hele lichte huidskleur en bruin haar. De lichtpaarse maakt mij dan misschien iets te flets. Maar ik heb ze allebei besteld om te passen :)
    @AnkeM: Die vind ik ook leuk, alleen maakt die zalmkleur mij denk ik veel te flets? Ik ben echt witter dan wit, en in de zon verbrand ik en dan word ik weer wit :p Dus bijbruinen is geen optie helaas. Die andere 2 kleuren zijn niet mijn smaak.

We wouden tijdens de zwangerschap van de eerste al gaan trouwen maar dat liep allemaal anders destijds vanwege haar vroeggeboorte. Hopelijk lukt het dit keer allemaal wel :) Konden helaas niet eerder gratis trouwen in onze gemeente dan deze datum!

11. Babystew

Ja, dat kan ik goed begrijpen inderdaad, dat je niet terug wilt naar een 'simpel' jurkje als je al dat moois hebt aangepast! Ooit wil ik ook nog wel een mooie trouwjurk aan, als ik weer strak en sexy ben (kuch) ;)

12. Mamamama

Mamamama Actief lid

28 mrt 2011
    430
    0
    0
    NULL
    NULL
    De jurk van Doutzen Kroes vind ik simpel en mooi. Zij was ook zwanger natuurlijk op haar trouwdag.

13. InesTaina

InesTaina Actief lid

21 jan 2013
    267
    0
    0
    Geldrop
    Kijk eens rond naar van die maxi jurken! Heeeel mooi zijn ze komt je buik goed in uit maar de rest niet haha, en verschillende kleuren/stoffen! Ik heb er verschillende ingeslagen voor de zomer!

14. justme29

justme29 Actief lid

4 nov 2012
    135
    0
    0
    hotfixen
    flevoland
    gefeliciteerd met je huwelijk. en ik vind het jurkje echt heel gaaf

15. beertje1987

beertje1987 Fanatiek lid

10 okt 2012
    2.106
    1
    38
    Ik ben ook getrouwd tijdens de zwangerschap, was op dat moment 31 weken zwanger, morgen alweer 5 weken terug! Heb toen via bellyfashion.nl een positie trouwjurk gekocht van mamalicious in het zacht roze/ivoor kleur. Was erg betaalbaar en zat heerlijk!

Alvast gefeliciteerd en een heel fijne dag gewenst! Ik vond het, ondanks dat wij ook op het gratis tijdstip trouwden en een heel klein huisfeestje gehouden hebben een heel bijzondere dag!

16. Parelbloesem

Parelbloesem Niet meer actief

17. pregnantje

pregnantje Bekend lid

17 dec 2012
    788
    656
    93
    @Babystew: nou, strak hoef je voor een trouwjurk niet te zijn hoor. Ze snoeren je gerust in als het moet! Behalve natuurlijk als je zwanger bent :D

18. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik ben precies een week geleden getrouwd! Had een leuk jurkje bij Prenatal gescoord, toepasselijk met fuchsia strik rond mijn buik! :D

Man had gewoon een nette spijkerbroek aan, met colbert en fuchsia bloem in zijn corsage!

Mijn jurk kan ik nog de hele zomer aan, en had voor mijn "lovehandles" (heb ze niet op mn heupen, maar je ziet altijd een rolletje onder mn schouderbladen zeg maar) een positie-correctie-hemdje gekocht, ook bij prenatal!

Als je wil kan ik je wel een foto sturen, maar dan liever even privè! ;)

Geniet in ieder geval van je trouwdag! :D

19. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Ik ben ook in me zwangerschap getrouwd met ongeveer 25 weken ik had bijna zo een zelfde soort jurkje aan als die jij besteld had mar dan in het wit met zwarte kanten details.. Wij zijn ook gratis op maandag ochtend getrouwd ! Vond t super romantisch in de middag klein feestje en in de avond hebben wij onze dierbaren mee uit eten genomen.. Nu zwanger van de tweede en als hun allebei wt ouder zijn willen we opnieuw trouwen :)

Oo ja en gefeliciteerd natuurlijk! Geniet ervan!

20. Salapio

Salapio VIP lid

15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    King Louisxen Sissyboy hebben ook veel rekbare gewone jurkjes. Ik draag ze mn hele zwangerschap en ook als ik weer in normaal formaat ben.

Dat groene jurkje vind ik erg mooi zeker als je een lichte huid en donker haar hebt. Die witte is ook super maar meer iets voor de hele slanke dames. Ik ben absoluut niet dik maar wit en strak zou ik toch niet aandurven.

Ik ben nietzwanger in een niettrouwjurk getrouwd. Nooit spijt van gehad maar goed ik ben ik natuurlijk ;)

Deel Deze Pagina