Even in het kort mijn verhaal: Na 8 weken zwangerschap ben ik op 28 november vorig jaar gecuretteerd. Pas op 2 februari jl. werd ik weer ongesteld. Toen vervolgens een tijdje last gehad van tussentijdse bloedingen waardoor de gyn dacht dat er wellicht iets was blijven zitten. Op 9 maart werd ik weer ongesteld. We zijn aan het klussen geweest in de, naar ik het best kon benaderen, de tijd rondom de eisprong. Helaas zonder resultaat: gisteren werd ik weer ongesteld. Ik snap nu echt totaal niet meer hoe mijn cyclus in elkaar steekt. Vroeger was ik altijd precies om de 28 dagen, nu is het de laatste maanden echt een zootje geweest. Ik wil zo ontzettend graag zwanger raken...Hoe reken ik nou het best uit wat mijn meest vruchtbare periode is? En hoe lang duurde het bij de meiden die een curettage hebben gehad, voordat ze weer zwanger raakten?
hoi meid, Wat naar dat je zoveel ellende hebt moeten meemaken. Wij hebben bij de laatste mk cytotec pillen gebruikt om de mk op te wekken. Ik heb na de eerste menstruatie me aangemeld bij fertilityfriend. Hier kan je heel goed je temperatuur bijhouden en zien wanneer je eisprong is. Het werkt echt handig. Mijn cyclus lijkt ook gelijk de goede kant op te gaan (al komt dat natuurlijk niet doot ff). Kijk maar in mijn onderschrift, als je dat aanklikt dan zie je hoe het werkt.
Ovutesten gebruiken? Maar dan moet je er echt al genoeg hebben,ik heb deze maand 20 ovutesten erdoor gejaagd! Hopenlijk niet voor niks,nog even afwachten!
Ik ken het wel. Ik heb een vmk gehad met 6 weken en 3 dagen en werd na 5 weken ongesteld. Ik ging een beetje uit van een cyclus van 29 dagen omdat dat ervoor ook zo was en ik werd nu ineens na 26 dagen alweer ongesteld. Lekker in de war dus. Ik ben nog niet aan het tempen of met ovulatietests aan de slag, als ik over een maand of 4 nog niet zwanger ben ga ik dat misschien wel doen.
ik zit ook te wachten op mn ongu na mk! als mijn gewone cyclus weer aan gaat houden zit ik vandaag op mn nod! heb wel wat kleine ongi klachtjes maar nog geen bloed verlies ofzow! ik probeer rustig af te wachten
ik zit nu op 2 dagen na nod. en cyclus dag 32. iemand misschien een tip,vitamines ofzow die weer ritme brengen in je cyclus of je menstruatie op gang helpen brengen?
Kell, ben bang dat het gewoon een kwestie van afwachten is. Ik heb 6 weken moeten wachten voor ik weer ongesteld werd. Dat is heel naar, maar volgens mij kan je er niets aan doen om het te versnellen. Niet dat ik weet iig. Je lichaam heeft een flinke klap gekregen en is waarschijnlijk goed in de war. Hoop dat je snel weer een beetje een normale cyclus hebt. Liefs, Banjabes
Heej Kelly. Ik ben gisteren toch ongi geworden na mk Dus na 25dg. Ze zeggen dat je tussen 4-6 weken weer ongi gaat worden. Je cyclus kan door de mk van slag zijn,dus kan ook langer duren dan 32dg. Succes!
melanie Wist jij wel wanneer je je ei hebt gehad? Ben benieuwd of het hier weer precies 2 weken na ei wordt dat ik ongesteld wordt.
Nee want ben om dag 10 pas begonnen met ovutesten. Heb op dag 9 of dag 10 mijn ei gehad en dus waarschijnlijk erom heen getest. We hadden toen ook nog niet geklust omdat ik 1week gevloeit heb en daarna 3dg rust gehouden omdat ik bang was dat het pijn zou doen. Ik had namelijk toen ik de eerste keer opgewonden raakte pijn aan mijn baarmoeder. Die trok helemaal samen. Dus helaas ernaast getest en geklust! Nu ga ik meteen na mijn ongi testen.