Weer griep of toch wat anders?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Elsa86, 28 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.572
    3.507
    113
    Twee weken geleden heb ik zwaar de griep gehad. Rillingen, koorts, hoofdpijn, geen kracht en energie enz. Ik heb me toen ziek gemeld bij mijn werk. Ik voelde me na een paar dagen alweer beter en ben toen beter gemeld. Ik hoefde toch pas afgelopen dinsdag weer te werken. Dat heb ik ook gedaan en dat ging prima.

Sinds gisteren heb ik heel erg last van mijn nek, ik heb oorpijn en hoofdpijn en heb steeds slijm vast zitten in mijn keel (sorry voor dit onsmakelijke detail). Vanmorgen had ik ineens weer rillingen, maar geen koorts. Ook weinig kracht in mijn armen. En weer veel meer last van mijn rug en heupen. Ik loop bij de bekkenfysio en die zei de vorige keer al dat de klachten kunnen verergeren met griep.

Zou dit nou weer de griep zijn of zou er wat anders aan de hand zijn. Ik denk dat ik sowieso morgen wel even een bezoekje aan de huisarts breng.

Oh ja en ik ben ook extreem moe. Mijn ogen doen ook erg zeer.

2. Valenti

Valenti Actief lid

11 feb 2013
    457
    15
    18
    Ik denk dat je gewoon weer een griepje hebt. Je hebt nu minder weerstand en dan pak je snel iets op. Er heerst ook zoveel op het moment. Pijn in mn ogen is bij mij een echte griep klacht. Beterschap!

Deel Deze Pagina