Schimmelinfectie tijdens de zwangerschap

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Mvj, 20 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Ja ik moet inderdaad wel echt een keer gaan... zeg ik altijd op t moment als ik er last van heb en dan is t na een dag of 2 weer weg en denk ik van ach laat maar... snap je ;)
    En het frapante is dat het ook altijd in t weekend ofzo begint en ga niet de huisartsenpost bellen haha

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    het is dus nu weg....helemaal foetsie ...denk dat de jeuk gewoon kwam door de droogte van de huid ...en dat was kapot gegaan ..ben blij dat ik er vanaf ben nu ....

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sybje, schimmelinfectie gaat normaal gesproken ook wel uit zichzelf weg gelukkig. Maar het is gewoon zoooo irritant!

En ik heb ook nog nooit gehoord dat een schimmelinfectie vroeggeboortes kan veroorzaken. Wel kan het zo zijn dat als je rond de bevalling een schimmelinfectie hebt dat je dit meteen cadeau geeft aan je kindje, denk aan spruw. Dus alleen maar heel erg naar en vervelend.

Hier komt het ook regelmatig terug, en dat zal hoogstwaarschijnlijk ook altijd zo blijven. Dit omdat de verhouding schimmels en bacterieen in de vagina in het voordeel is van de schimmels. Dit heb ik ooit gehoord van het GGD toen ik een onderzoek heb laten doen.

4. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Heeft iemand een tip tegen die afschuwelijke jeuk? Ik heb nu wel zetpillen, gisteren de 1e gebruikt, maar ik heb vanacht ook weer 2 uur wakker gelegen van de jeuk :(

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    koelen ...............ik hield er ook vaak een washandje met ijsklontjes tegen aan ......en als dat niet werkt toch maar even de ha bellen voor een kalmerend zalfje ....je zit natuurlijk wel net voor het weekend

Deel Deze Pagina