hallo dames, hier ben ik weer. de laatste keer gaf ik al aan dat ik d8 dat ik het eventueel zou kunnen zijn... helaas werd ik gewoon weer ongie nou ben ik al 5 weken vd pil af en de eerste dag vd menstruatie was 1 juli, we hebben weer 2x sex gehad in de vruchtbare periode dus het zou kunnen...!!! nou kreeg ik vorige week erg last van mijn tepels. klinkt heel vreemd want de meeste vrouwen hebben last van hun borsten maar bij mij is het zeg maar meer mijn tepel zelf. ik kon de druppels vd douche nog niet verdragen. het gekke is alleen dat het nu minder is. ook ben ik al anderhalve week SUPER chaggie zonder daar een reden voor te hebben. heb lekker vakantie gehad en alles. ik sliep ook elke dag tot 12 uur en zelfs dan kon ik makkelijk blijven liggen (schaam me dood). kortom vreemde verschijnselen allemaal. maar nu heb ik sinds 3 dagen een zeurende pijn in mijn onderbuik. het zou dus kunnen zijn dat ik dan zaterdag weer ongie wordt. jullie snappen dus wel dat ik gek van mezelf wordt want het is dus maar de vraag of ik het wel of niet zal worden.... en tot die tijd is een test ook overbodig. maar hebben meer van jullie de verschijnselen die ik hierboven noemde? ik ben verder niet echt misselijk, alleen vandaag maar dat komt waarschijnlijk door die extreme hitte.
hoi Kimkivits, Ik had hier in het begin ook erg last van, vooral van mijn tepels en van mijn buik (en dan rechts onder) ben er zelf door in het ziekenhuis beland omdat de dokter dacht dat het mijn blinde darm was (was het dus niet, maar is er nu wel uit) als het goed is zakt het vanzelf weg. al komt het bij mij met vlagen terug, maar ja ik ben dan ook nog niet ongi geweest sinds de laatste ontrekkings bloeding na de pil. Als je nu erg twijfeld, doe dan gewoon een test (heb ik ook al een paar keer gedaan zeker na de 1e maand) dan heb je in iedergeval iets meer zekerheid van hoe of wat. En anders gewoon even langs de HA die snappen dit soort dingen heus wel. sterkte en liefs Petra
Er zijn hier veel meiden die ook dezelfde klachten hadden en aan het ontpillen waren, maar ja ook weer meiden die zwanger waren. Het kan dus beide kanten op. Nu al testen zou ik zelf niet doen, stel dat het vroeg in de buik al mis is gegaan kan je nog wel wat hcg in je bloed hebben, als je dan (licht)positief test en je gaat over 4 dagen toch bloeden is de teleurstelling en het verdriet groot. Het enige wat je kan doen is wachten. Ik heb zelf ook last van mn tepels, erg moe en ik voel mn baarmoeder als ik wat voorover ga zitten. Ik durf nog niet aan een zw. schap te denken, ik probeer nog 2 weken te wachten met testen, hoe moeilijk ook...
Hi, Ik ben sinds december '05 van de pil af, aan het begin veel last van mijn borste, pijn in onderbuik en erg emo. Echter deze maand heb ik ook last van alleen mijn tepels net als jij... ik heb nog geen idee wat het zou kunnen zijn eerlijk gezegd...ik hoop dat het een teken van een zwangerschap is, maar volgens mijn gevoel komt NU pas mijn eisprong eraan terwijl ik volgens mijn gem. cyclus zaterdag kan testen, maar goed dat zijn de nadelen van een onregelmatige cyclus... Greetz Pee