........ik moet even mijn ei kwijt. Ik was er op een of andere manier zo van overtuigd dat ik zwanger was; rare steekjes in mijn onderbuik, blauwe aders op mijn borsten, af en toe heel chagrijnig etc etc...maar helaas ben ik dan toch ongi geworden. Wat kan je lichaam je toch voor de gek houden zeg! Ik weet dat ik niet mag klagen want mijn cyclus is na mijn curretage goed op gang gekomen (35, 32) maar toch voel ik me klote. Over 4 weken gaan we 2 weken met vakantie, lekker even samen genieten. Het enige nadeel is dat er een kans bestaat dat ik de helft van de vakantie ongi ben....bah..! Ik hoop gewoon dat het tegen die tijd wel raak is, dan hoef ik me daar ook niet druk om te maken. Sorry voor mijn ge-ouwehoer, maar het is echt lekker af en toe even je verhaal kwijt te kunnen - thanks! liefs, lizzy30
niks geouwehoer! Daar zijn we toch voor met z'n alle! Kom maar lekker spuien hoor! Kan me heel goed voorstellen (ervarinsdeskundige hahahahaha) dat het flink klote is als je er eigenlijk al overtuigt van was dat je zwanger was! kus miek
Ja waardeloos is dat hè ... knal het er maar uit Probeer straks wel te genieten van je vakantie ! Sterkte meid !! Lotte.
Ja, knap balen!! ik heb begin juli hetzelfde gehad; was ervan overtuigd dat het raak was (dacht zelfs een lichte streep gezien te hebben om een test). Maar ik ben dus ook de eerste week van mijn vakantie ongi geworden. Dat was een dubbele klap: niet zwanger en ook nog eens knap onhandig :x ! Maar ter geruststelling: ik heb wel een heeeerlijke vakantie gehad! Probeer je daar dus niet te druk om te maken, dat is bijzaak...
Juist lekker hier alles eruit gooien(schrijven). Mij helpt het iig erg goed... Weet hoe erg het is als je voelt dat je zwanger bent en dat ze dan toch nog komen, de duivels. Meis, gewoon doorgaan. Liefs Britt
Allemaal bedankt voor jullie lieve woorden, het is inderdaad fijn om het van je af te schrijven. Op dit moment ga ik echt dood van de pijn in mijn onderbuik, kan er gewoon bijna niet van lopen. Alles doet pijn, lopen, zitten, lachen, plassen etc. Het rare is dat ik alleen maar bruin/zwartverlies (en weinig) heb en dit al 3 dagen. Je zou verwachten met zoveel pijn dat het wel zou doorzetten. Kent iemand dit? liefs, lizzy30
Ik was vijf dagen overtijd en ook alle symthomen van het zwanger zijn + een positieve test op NOD iig. en kreeg ook beetje bruin en toe ineens heel veel donkerrood bloed. maar echt zoveel als ik nog nooit had gehad. en idd enorme krampen en steken en nu nog bij plassen steken en soms uit het niets... strekte en hoop dat het gauw doorzet en dat je dan van de pijn af bent.. Britt
Hey, ik had precies hetzelfde als jou dikke blauwe aderen op mijn borsten, steekjes, shago, duizelig enz. Maar helaas ook ongesteld geworden. Je lichaam kan je inderdaad goed voor de gel houden. Maar ik denk maar zo: Nieuwe ronde nieuwe kansen
Hoi! 't Is zeker balen dat het niet zo mag zijn... Even lekker mopperen en een fikse huilbui luchten bij mij altijd erg op Sterkte Sandra