de hele dag door beetje misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dieseltsje, 8 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltsje

31 okt 2008
    57
    0
    0
    Ik ben sinds vorige week de gehele dag een beetje misselijk.
    Het is niet zo dat ik alles eruit gooi maar wel zo dat ik kotsneigingen krijg met eten koken.. eten zelf wil ook niet goed meer..
    In de supermarkt ging het ook niet goed.. Het eten stond en staat me allemaal niet aan.. Is er ook iets voor te krijgen?
    Zijn er trouwens ook meer mensen die hier last van hebben zonder dat ze echt overgeven?

2. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik heb het ook dat ik een hoop dingen ''vies'' vind en de dingen die ik lekker vond nu niet meer lekker vind....
    En sommige geuren pffff!
    MAar elke keer kleine beetje eten helpt bij mij wel goed!
    Heb nog niet overgegeven!Gelukkig!

3. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik heb er ook al last van. Is wel gemakkelijk met booschappen doen, ik ben zo klaar. :D

4. jobijntje

jobijntje Actief lid

22 nov 2008
    146
    0
    0
    Noord-Brabant
    Yep, heel erg herkenbaar! Ik vind zowat alles stinken maar het meeste ga ik over bijna over mijn nek van de geur van gebakken vlees. Vooral varkensvlees vind ik echt niet om te harden. Ik ruik alles veel sterker sinds een week ofzo. Gelukkig hoef ik nog niet over tegeven, maar de hele dag heb ik wel zo'n vol en misselijk gevoel alsof ik me drie dagen helemaal rond heb gevreten.
    Ik eet dus heel weinig en ook heel anders dan voorheen omdat mijn smaak ook nogal is veranderd. Gewoon regelmatig kleine beetjes eten, helpt het beste. En je niet te druk maken erom, het hhoort erbij, het betekend dat je goed zwanger bent!

5. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik had precies hetzelfde... bleeghh... als ik er nog aan denk! In de supermarkt kon ik ook bijna niks hebben, vlees was echt het ergste. Gadverdamme wat was alles toen vies. Wat bij mij goed hielp is inderdaad gedurende de dag kleine beetjes eten en dan dingen als droge crackers, soepstengels enzo. Het heeft bij mij tot een week of 14 geduurd, iedere dag misselijk maar ik heb maar 3 keer moeten overgeven. Daarna ging het stukken beter al vond ik vlees nog steeds vies.

Deel Deze Pagina