hallo allemaal, de titel zegt het al met hoeveel weken wisten jullie wat het werd. ik ga met 16 weken en 2 dagen om te laten kijken, ben benieuwd hoeveel van jullie toen al wisten wat het werd. liefs beertje87
wij met de 20 weken echo (die kreeg ik met 19.4 weken), je kan het zien vanaf een week of 16 a 17 dus hopen dat je beebje er goed voor ligt
Met 19 weken en toen was het ook heel duidelijk, zie album. Bij een paar anderen heb ik gelezen dat het bij 16 weken al duidelijk was. Ze zeggen wel dat het bij een jongetje vaak beter te zien is dan bij een meisje.
ik ga met 16weken ook,dus ik weet nu nog niks,ben ondertussen wel op van de zenuwen steeds ik ben zooooooo ongeduldig ik ben trouwens overigens wel heel benieuwd of ze het zien,en anders is het een leuke pretecho
Met 20 wkn met de 20wkn echo Met 17 weken lag de baby er niet goed voor (beter gezegd, hij sprong/draaide/bewoog te veel).
Wij gaan met 20 weken kijken. Ik vraag me alleen af waarom jullie zo vroeg weer een echo hebben of is deze ipv de 20 weken echo?
Denyce 29 weken want wou t eerst niet weten. Jadey met 23 weken. En bij de 3e met 16 weken maar nog niet zeker (gewoon een controle echo bij vk was dit)
Met 13 weken al (!) bij de combinatietest. Had ik helemaal niet op gerekend. Tijdens de 20 wkn echo was het nog steeds hetzelfde.
Met de 20 weken echo (was bij mij bij 21 weken). Ik had bij 17 weken een echo maar toen konden ze het niet zien omdat de kleine haar beentjes strak tegen elkaar hield. Bij de 20 weken echo was het ook nog een heel karwei om er achter te komen.
Met 4 weken wist ik al wat het ging worden. Ik was er heilig van overtuigd dat het een baby zou worden.
Wij wisten het meteen, het zou een kindje zijn ! Later wisten we meer, het werden twee kindjes ! Maar met 28 weken en 3 dagen wisten wij dat het een jongetje en een meisje zouden zijn ! En van onze kleine Purk die nu in mijn buik groeit weten we alleen dat het een kindje is !
Met 19 wkn en 2 dagen...De Echoscopist was er 200% zeker dat we een mannetje krijgen...Ik kan het nog niet geloven..Ik was ervan overtuigd dan me man mij alleen maar meiden kon geven...... Liefs Jeanney