Schimmelinfectie

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jubbos, 8 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi,

Ik vermoed dat ik een schimmelinfectie heb , aangezien ik nog maar 18 dagen hoef vraag ik me af of dit tot na het weekend kan wachten met een bezoekje aan de huisarts of dat ik morgen even de huisartsenpost bel ivm met spruw voor de beeb, mocht hij snel komen.

groetjes

2. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Ik zou de huisartsenpost bellen, hoe sneller je er vanaf bent hoe beter ;)

3. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Dat je dan niet gister even gebeld hebt..( had je waarschijnlijk je eigen ha/ assistente gesproken..)
    Dan wacht je toch niet tot de volgende dag dat je een ha-post moet bellen?

bij twijfel over je gezondheid direct bellen..

4. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    bij een schimmelinfectie word ik altijd helemaal gek en kan echt niet wachten met de medicatie. het lijkt me voor de kleine ook beter als het allemaal weg is voor de geboorte. en het kan ff duren voor het weg is.
    dus zou snel ff bellen.

5. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

@ annemarie76: Omdat ik gisteravond er pas achter kwam! Ik had wat jeuk en ging even kijken en er zitten wat witte puntjes......misschien is het wel niks hoor, heb niet veel afscheiding of wat dan ook, daarom heb ik overdag niet gebeld, anders had ik dat uiteraard gedaan ga hiermee liever naar mijn eigen huisarts!! Jeuk is weg vandaag puntjes zitten er nog wel

6. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    Zo snel mogelijk naar de huisarts hoor! Stel dat je eerder bevalt en je hebt het dus nog, dan kun je het doorgeven aan je baby!!! Die kan er veel last van hebben, bijv. bij het drinken en dan zit jij ook met de gebakken peren..

7. Ellen1982

Ellen1982 Actief lid

18 jun 2008
    363
    0
    0
    Verzorgende ig
    Eindhoven
    Ik had het in het begin van zwangerschap, toen wist ik nog niet dat ik zwanger was trouwens. Maar heb toen tampons in yoghurt gedompeld en ingebracht, dit 10 minuten laten zitten en een paar dagen later was de schimmelinfectie weg.

Ik heb nu wel veel afscheiding, maar zorg elke dag onder de douche dat het goed schoon wordt daar ,gewoon met water en geen zeep!, en geen inlegkruisjes, want daar krijg ik het wel snel van. Verder jeukt het niet dus ik denk niet dat het een schimmelinfectie is. Afscheiding is trouwens niet helder maar melkkleurachtig en soms iets gelig...

8. Lilith

Lilith Fanatiek lid

6 feb 2006
    1.848
    0
    36
    Helaas heb ik er veel ervaring mee, ik heb het tijdens de zwangerschap van mijn dochter constant gehad (en daarna). Ga liever niet zelf allerlei dingen proberen, gezien je aan het eind van de zwangerschap zit. Tijdens de bevalling geef je het namelijk over aan je kindje, die krijgt dan spruw, en dat krijg je dan ook weer aan je tepels met borstvoeding... en aangezien het allemaal zo besmettelijk is duurt het vaak lang voor het over is.

Bij de huisarts of verloskundige krijg je gewoon een middel en dan ben je er zo vanaf!

9. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    En anders een gewone anti-schimmel creme bij de drogist kopen en dat er op smeren. Is namelijk precies hetzelfde spul als dat van de huisarts.

10. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    En anders een gewone anti-schimmel creme bij de drogist kopen en dat er op smeren. Is namelijk precies hetzelfde spul als dat van de huisarts.

Deel Deze Pagina