Nou ik ben op 15 juli naar spanje gegaan.. en op de terugweg 25 juli had ik het nog.. gelijk 27 juli HA gebeld.. dus loop er nu al wel 2 en halve week mee
@R1lana: jeuk hoort er ook bij, maar het schijnt dat wij zwangeren dat soms minder voelen dan normaal; net als klachten van een blaasontsteking....
nou ik heb alles tegelijk. jeuk, pijn, branden alles, moet zeggen dat die zalf al goed inwerkt. vanmiddag kon ik bijna niet meer lopen.. dit gaat nu een stuk beter
Wat fijn! En ja, ik ben misschien wat anders dan anderen, maar ik zou geen moeite hebben met de zalf. Je moet ook goed voor jezelf zorgen, anders kun je ook niet goed voor je kindje zorgen. (Niet voor niets dat je in een vliegtuig bij nood altijd eerst zelf je masker om moet doen!)
Weet iemand van jullie mischien hoelang zo´n schimmel kan duren? ik smeer nu sinds gister die daktacort en die helpt heel goed.. ik kan weer gewoon lopen en heb geen pijn meer.. alleen moet dat rodigheid nog wel weg trekken maar dat kan wel even duren denk ik. Ook als ik ga plassen heb ik een soort gelige stinkende klei op mijn wc papier met afvegen, is dat de schimmel??
Een weekje ofzo. Heeft de HA ook gezegd hoe lang je door moet smeren? Meestal moet je nog wel even een paar dagen door smeren ondanks dat de klachten enzo dan wel weg zijn. Anders komt het misschien weer snel terug. De klei herken ik van mezelf niet eigenlijk
Een schimmelinfectie hoeft echt niet te jeuken. Ook niet buiten de zwangerschap. Bij mij deed het dat dus niet.
Ja ik heb die 2 zalfen dan gekregen en de pijn was met de 1e dag al weg.. nu zijn die plekken aan het genezen.. Alleen................................................... Nu heb ik weer irritatie bij me bovenbenen.. me billen zeg maar.. ik weet alleen niet of dat komt door 1 van de zalfen, of dat het gewoon door me pyama broeken komt.
meiden even een vraagje.. eerst had ik nog wat inwendige gelige slijm-klei met afvegen, dat is nu bijna weg.. het is nu wit maar meer waterig en het stink niet..betekent dit dat de schimmel dan ook weg is of dat niet? de roodheid is er nog wel maar word wel al minder mar omdat de plek zo groot is duurt dat denk ik nog effe..
Ze zeggen dat zoete dingen juist funest zijn voor schimmels, dus als je een zoete kauw bent, kun je dat beter laten staan. kijk hier eens op: Candida dieet misschien heb je er wat aan?
Ik heb geen idee, ik heb dat gelige-klei nooit gehad ik had sowieso alleen dat niet ruikende dunnen witte afscheiding. Wel fijn voor je meis dat het al een stuk beter gaat, moet je nog lang met die zalf doen?
Je mag die zalf maar 10 dagen gebruiken omdat er een product in zit die schadelijk kan zijn voor de vrucht. Dus vandaag mag ik de zalf nog 1 week gebruiken. Gelukkig gaat het echt goed. De pijn enzo is allemaal weg, nu is he alleen nog wachten tot die grote vlek eromheen weg trekt. Maar dat is niet die schimmel maar die irritatie. Even een vraagje.. Kan ik nu wel weer sex hebben? Of moet ik nog wachten?
Als ik jou was zou ik sowieso wachten tot je klaar bent met die zalf, want als je het maar zo kort mag gebruiken en door de sex ook nog diep naar binnen gaat oehh ik zou daar heel erg mee uitkijken plus even rust daar beneden lijkt me ook geen kwaat kunnen. Ik zou op zijn vroegst pas over 1,5 week ofzo gaan sexen afhankelijk van hoe de situatie is. Mijn vent en ik sexten voor mijn zwangerschap bijna elke dag, nu is het allemaal ff minder maar hij heeft er alle begrip voor en zeurt gelukkig ook niet, ik plezier hem dan ook regelmatig alleen.
Nou mijn vriend hield het gister ook ff niet meer.. Hij zei ik doe het gewoon daag.. ik zeg nee doe maar niet want het is nu juist goed aan het genezen en dan zul je zien dat het weer erger word ofzo.. Dus toch maar geen sex gehad, en net als jij zegt, hem even een plezier gedaan. Maar het is wel moeilijk pff..
Ik zou pas weer sex hebben als de pijn weg is, anders is het daarna meteen weer geirriteerd. De huid daar moet toch even genezen, denk dat dat nog wel een paar daagjes duurt.
ja qua pijn heb ik nergens geen last meer van. Alleen dat wat zo rood eromheen was, dat trekt nu ook langzaam weg. Wel heb ik soms nog jeuk aan me schaamlippen.
Meis ik zou echt gewoon wachten hoor, enne hij heeft zich maar even koest te houden ookal is zijn libido hoog Hij wilt toch ook het beste voor jou en de beeb, wat is een week of 2 weken zonder sex nou in verhouding tot de zekerheid die je ervoor terug krijgt. Zeg jij maar lekker dagggg dan hahahahahaha ennuh er zijn genoeg dingen te doen die ook heel leuk zijn zonder vaginaal toch! Ik zou alleen echt ff het contact bij je schaamlippen en vagina vermijden zowel qua penetratie als vingers als oraal. Verder zijn er genoeg leuke dingen vind ik
Zolang het nog jeukt is de schimmel ook nog niet goed weg volgens mij. Ik zou dus nog even wachten...jammer voor je man...