Schimmelinfectie?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Gabrielatje, 26 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland

2. Gabrielatje

Gabrielatje Niet meer actief

@Cathie, thanks voor je berichtje, ik wist indd. niet dat het daardoor kwam eerst want ik gebruik het al jaren en 1 keer eerder een schimmel gehad door lactasydzeep. Die heb ik weggegooid en alleen die mouse nog gekocht, die was erg fijn. Nu was die gel in de aanbieding dus dacht o gebruik die maar maar oehhh indd. dat was de boosdoener en toevallig deed ik het nu zoals jij me aanraadt en ik heb nergens meer last van gelukkig :D

Dus voor mij ook geen lactasyd meer!

3. Sannah

Sannah Lid

27 apr 2009
    92
    0
    0
    ppfff... ik moet toch gaan bellen vrees ik.... zie er beetje tegenop, want woon in buitenland, weet niet of ik bij de assistente terecht kan, gyn, of huisarts. even uitvogelen dus eerst, maar dan wel in het engels mijn probleem uit zien te leggen... eerst even enige woorden vertalen dus in de vertaalmachine. ik hoop niet dat ik langs en de assistente, en de gyn en de huisarts moet met mijn verhaal!!

4. Gabrielatje

als je google opent dan heb je de optie taalhulpmiddelen, dit is super handig, je schrijft in het nederlands op hoe je het wilt gaan uitleggen selecteerd van nederland naar engels en je hebt je tekst in het engels, eventueel kun je het waarschijnlijk ook in de taal waar je woont vertalen en langs gaan en het uitprinten en het hem/haar laten lezen. ik hoop dat je er wat aan hebt.

Succes meis!

5. Sannah

Sannah Lid

27 apr 2009
    92
    0
    0
    bedankt voor de tip charissie! ik ken de site, hij staat ongeveer bovenaan in mijn bookmarks! :) ik spreek redelijk vloeiend engels, maar woorden die je hierbij nodig hebt om je probleem uit te leggen, gebruik je niet zo veel! ;) en gelukkig maar....

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    vervelend hoor, een schimmelinfectie..
    Ik heb t momenteel tussen mn tenen, en moet zeggen wordt goed gek van de jeuk! durf er niet egt wat voor te gebruiken.. heb wel miconazol in huis gehaald maar durf niet egt te smeren.. ben zo bang voor de kleine..

7. Gabrielatje

@Sannah, :D ja ik vind het ook zo super handig! En al gebeld?

@Moesch, Ik zou de HA even bellen. Ik denk dat als je hiervoor zelf iets koopt het minder schadelijk kan zijn bij je tenen maar toch voor de zekerheid bel ik vanaf moment 1 dat ik weet dat ik zwanger ben met medicijngebruik of wat dan ook, eerst mijn vk of ha. Hoop dat het snel overgaat. Je hebt trouwens iets op tv dat schijnt met 1x gebruiken een voetschimmel te verhelpen.

8. Sannah

Sannah Lid

27 apr 2009
    92
    0
    0
    voor wie hier nog komt kijken... dacht vorige week dat het toch de warmte was en een klein wondje (na spiegelinspectie) maar... hoe hou ik mezelf voor de gek :D natuurlijk werden de klachten toch weer erger...
    vandaag was mijn gyn aanwezig en zijn we langs geweest. ze keek met zo'n eendebek-geval-ding en zei: oh-oh... oi.... hm... oh no...
    nou daar word je blij van!! duidelijk geval van candida dus.... ga vanavond beginnen met inwendige capsules en uitwendige creme...
    bijkomend voordeel: meteen de controle van volgende week gedaan en ons kleintje op de echo gezien!! doen ze hier iedere maand eventjes. we moeten ook voor een standaard 20 weken echo zoals in NL, maar hebben vandaag weer even gezien dat sannah-kind springlevend rondzwemt!!

9. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Ladies,

Ik heb zelf op mysterieuze wijze een candida infectie aan mijn tepels opgelopen (komt meestal bij zogende moeders voor) en die miconazol zalf helpt voor geen meter (tips zijn welkom :)).

Begreep van mijn huisarts dat bij terugkerende schimmelinfecties het drinken/eten van drankjes/yoghurt etc met lactobacillus zoals actimel en activia etc kan helpen....en minder suiker inderdaad.

Succes!

10. Lovecouple

Lovecouple Bekend lid

27 mei 2008
    900
    1
    0
    ik had miconazol.. dat is hetzelefde als miconazolnitraat zalf alleen hier zit prednison in. Helpt super!

Deel Deze Pagina