eve bellen .. of je krijgt een eitje of een creme ervoor. meestal krijg je een eitje en dan ben je ervan af ))))
ja klopt idd. heb al vaak van die eieren gehad. zeker toen ik een jaar of 15 was had ik er altijd erg veel last van... nu gelukkig eigenlijk nooit meer. klopt af!
Ik heb laatst ook behoorlijk last gehad van een hardnekkige schimmel. Ik heb er 3 maanden last van gehad, allerlei kuurtjes gehad, maar die hielpen niet (genoeg). Gelukkig nu klachtenvrij. Maar wat ik wilde zeggen: mijn man had er wel degelijk last van! Veel jeuk en ook rood. Hij heeft ook een zalfje van de huisarts gekregen en na 2 weken was hij er van af.
Helaas heb ik er nu ook last van. Ik heb een creme gekocht (vrij verkrijgbaar bij apotheek) Het heet niconazonolnitraat 20pch (dit word ook vaak gebruikt voor de man op de piemel) Ik gebruik deze creme omdat die eitjes enorm gaan jeuken bij mij als ik ga slapen. Erger als die schimmel infectie. Helaas heb ik het nu al voor de 2e keer in deze zwangerschap en momenteel aan de AB kuurtje De vorige keer kwam na de griep. dus maar weer aan het smeren. Geloof dat die eitjes ook vrij verkrijgbaar zijn. Katoen ondergoed dragen en wassen met schoon zonder zeep(niet hergebruiken). Dan het spul smeren en dan is het meestal snel vertrokken. groetjes