Ik heb sinds 3 dagen rode ronde plekken op mijn buik, borsten, oksels(armen). Deze jeuken enorm. Niet echt grappig. Ook heb ik rode puntjes/bultjes (klein) op mijn armen, dit zou evt. van de warmte kunnen komen van afgelopen weekend. Heeft iemand ervaring met deze plots opgekomende jeukende bulten, kan het kwaad, kan ik er iets tegen doen? Ik heb gelezen over talkpoeder, maar als je er een stuk of 10 hebt, dan kan ik net zogoed mijn hele bovenlichaam in poederen.. Ik hoop op advies !
Nee hoor, ben wel lang niet zo ver als jij maar heb sinds twee weken jeuk op armen buik borsten enz. allemaal rode minibultjes..........
ja heb ik al gedaan. is het niet. lijkt meer op PUPPP, echt zo'n 99 %..ik hoor het straks. ik heb een afspr bij huisarts.
niet iedereen zit 24 uur achter de pc ik heb het ook gehad in mij zwangerschap, was toen zwangerschapsjeuk. Het beste wat bij mij werkte was menthol gel. en koude douchen..
En nog eentje Naar huisarts geweest en wordt toch een vorm van Eczeem geconstateerd. Heb hydrocortison gekregen, dun smeren. De combi met mijn luchtwegklachten zijn herkenbaar. Gelukkig geen lever toestanden.
late reactie van mij,maar ik heb/had het ook. op mijn buik,onder mijn borsten,en op mijn heupen. heb de plekken niet met zeep gewassen,en dagelijks met uierzalf ingesmeerd. onder mijn linker borst zitten ze nog,en op mijn heupen,draag nu ook ipv een beha een strak hemd,of een bikini topje,dta schuurt minder. als het niet minder wordt zal ik de huisarts ook maar eens bellen,het is echt vervelend,en nu ook pijnlijk door het krabben.
ja vervelend he. op mijn onderarmen heb ik het ook, kleine rode pukkeltjes die jeuken. daar kom ik eerder aan, dan het gebied onder mijn borsten, daar ga je niet uitgebreid aan zitten krabbelen hihi... Sterkte Pinter, vooral met die warmte niets aan. Ik ga mn bh ook maar uitdoen, ff rust voor de huid. x PIna