Aarrrrgghhhh...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Otje, 18 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik zeur misschien ontzettend maar ik ben zoooo ontzettend ongeduldig aan het worden! Ik ben nu iets meer dan 36 weken zwanger en wil graag mn baby. Ik ben het zwanger zijn gewoon zat. Alles wordt zwaar... ik kan veel dingen niet meer... buik zit in de weg... enz enz enz.

Hebben jullie dit ook?

Gr Otje

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    echt me zwangerschap beu zijn ben ik niet. maar gewoon alles is klaar en word met de dag nieuwschieriger naar ons kindje.

3. manuela6

manuela6 Actief lid

12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou nu idd ook wel eens willen weten hoe ons kleintje er 'live' uit ziet.. En het begint ook wel zwaarder te worden maar echt helemaal zat ben ik het gelukkig nog niet.

Succes met de laatste loodjes!

4. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hehe, ik snap het wel hoor. Aan de ene kant wil ik de kleine nu ook wel zien en vasthouden. Maar aan de andere kant: het kamertje is nog niet aan kant dus hij moet echt nog even blijven. Voor mij is het overigens nu ook nog net een paar weekjes te vroeg, want ik wil hem niet achter moeten laten in het ziekenhuis.

5. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Nu ik ineens zo'n last heb van m'n heup begin ik het ook wel een beetje zat te worden :( Maar verder mag ie nog wel een poos blijven zitten. Zelfs nog wel langer dan de uitgerekende datum. Verbouwing is nog steeds niet klaar en ik wil eigenlijk nog wel ff een paar weekjes genieten in m'n nieuwe huisje.

6. duikster

duikster VIP lid

13 nov 2005
    5.714
    73
    48
    Ik heb altijd gezegd.... laat maar lekker nog effe zitten, ik heb niet zo'n haast. Maar ..... als beebje besluit morgen te komen ben ik wel blij... begin dat geschop in mijn buik een beetje pijnlijk te vinden en merk ook dat mijn lijf steeds meer energie verbruikt zonder dat ik voor mijn gevoel iets gedaan heb!

Karin

7. wendyfardo

wendyfardo Bekend lid

6 jul 2006
    737
    0
    16
    dedemsvaart
    dat had ik ook heel erg was zo nieuwsgierig naar mijn kleine man, en lichamelijk is het ook gewoon niet prettig meer

maar er komt een dag dat je je beebje mag vast gaan pakken en geloof me dat is de hele 40 weken waard geweest

8. Dapi

Dapi Lid

22 mei 2006
    99
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik moet nog even, maar ik kan nu al niet meer wachten. Ik maar me de hele tijd zorgen of alles wel goed gaat in mijn buik. Ben gewoon een bezorgd typje. Daarbij heb ik behoorlijk last van bekken instabiliteit en kan niet meer veel.
    Dus ja ik heb het ook, ik wil mijn kleintje ook graag in mijn armen houden :D

9. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik was het al weken best wel zat maar nu helemaal.
    Kan niet wachten tot dat ik me kleintje in me armen heb.

10. sweety22

sweety22 Lid

5 jan 2006
    26
    0
    0
    Van mij mag de baby nu ook wel komen, maar ze vind het nog zo lekker warm binnen in mijn buikje. Ik wacht nog even af. Ben wel heel erg benieuwd.

11. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Nou, hier nog eentje hoor. Ik ben er eigenlijk ook wel een beetje klaar mee! Zwanger zijn heb ik nu wel gehad, en ik wil zo graag mijn lichaam weer terug! ;)

Deel Deze Pagina