Ik zie van dora allemaal verschillende poppen, wie heeft er 1 en wat is een leuke??? Volgende week woensdag moet ons meisje naar het ziekenhuis en als ze geholpen is wil ik haar een dorapop geven.
we hebben dora de grote zus is leuk en we hebben een dora die zingt en praat en twinkelende sterren heeft die is helemaal te gek voor de kinderen
Mijn dochter heeft een kleine dorapop. Zegt kleine zinnetjes. Zoals. hello ik ben dora. Zwieber niet stelen. We didt it. Meer zegt ze niet. Dochter doet er niet veel mee ,maar mijn zoon van 2 vind hem leuk. Moet er erg om lachen.
Wij hebben dezelfde als lentebloempje. Moet zeggen dat mijn dochter een grote fan is van dora, maar die pop niet leuk vind.
Deze is het: bartsmit.com - Fisher-Price sprekende Dora Wij hebben hem ook. Het enige wat Robyn leuk vind is die armband (heeft het meisje om op de foto). Pop heeft ook een rugzak om waar een camera in zit. Geen aanrader dus deze.
mijn dcohter heeft grote zus dora. er zitten 2 babypopjes bij (haar broertje en zusje) en dora kan de popjes de fles geven (je hoort dan drink geluidjes) en ook wat te eten. er worden wat zinnetjes gesproken in het nederlands en wat woordjes in het engels even een foto van internet
Wij hebben ook die lentebloem heeft... Hoewel ze pas 9 maanden is vind ze Dora helemaal geweldig! Dus hier is de pop ook een succes...
nogal wisselende ervaringen over de sprekende dora begrijp ik Wel iig hartstikke bedankt voor de reacties tot nu toe.
Ja hier ook die voor in bad.... Wordt er gek van, Dora en aap moeten overal mee naar toe!! Maar deze zijn wel handig want je spoelt ze dus zo af
ik heb hier ook de dora pop die in bad kan. Alleen ik had verwacht dat die uit zich zelf beweegt....zal wel de verpakking niet goed gelezen hebben. Ik vind hem niet spectaculair....
Deze heeft onze dochter ook, ze doet dr niets mee. Dora op tv vind ze wel prachtig en de genoemde armband wordt af en toe gebruikt als telefoon
ik zag bij de bart smit een leuke,met een normaal gezicht (leek het meest op Dora) ik kan niet wachten tot mn dochter dat leuk gaat vinden
deze heeft mijn dochter en vind m echt te gek ook de dora voor in bad vind ze te gek om mee te spelen
Esmee heeft: Multi Toys - Dansende Dora Deze vind ze maar eng.. Axi Toys.nl : Dora Pratende Pop | 0596008 Doet ze eigenlijk niet zo heel veel me.. 004136 Dora Dromenland Deze heeft ze gisteren met haar verjaardag gekregen en dit is toch wel erg leuk.. je kunt op haar buikje drukken en dan zegt ze wat of zingt een liedje. Als je haar neer legt gaan de ogen dicht.. Zo schattig!
mijn meisje speelt er echt elke avond mee in bad en vind m erg leuk maar zwemt die van jou dan niet zelf? die van mij gaat zelfs op zijn rug en doet vlinderslag dora de bruin noem ik dr al