Kan een schimmelinfectie duiden op zwangerschap??? Wie heeft er ervaring mee? Deze maand heb ik namelijk mijn eisprong gevoeld... 5 dagen erna kreeg ik verschrikkelijke ongesteldheid krampen..(innesteling?) en toen dat over was... kreeg ik een schimmelinfectie... Voor de rest heb ik geen kwaaltjes... Ben zo benieuwd... Hoop dat jullie me een beetje informatie kunnen geven?? Liefs.
Frappant is dat, een schimmelinfectie komt juist vaker voor tijdens de zwangerschap. Ik had er ook altijd veel last van, maar tijdens de zwangerschap juist niet en erna ook niet.
Het zou kunnen omdat het "milieu" in je vagina verandert door de hormonen van de zwangerschap, maar het kan ook gewoon zijn dat je weerstand niet goed is momenteel. De enige zekerheid is een test!
woehoe spannend! Mijn weerstand is op het moment echt super goed.. Een jaar lang heb ik aan de antibiotica gezeten en prednison... nu al 5-6 maanden niet! en ben erg stabiel! Dus aan de weerstand kan het niet liggen! Woensdag is mijn NOD.. ga dan maar een testje wagen.. @Dafne, als het bij mij zo is.. dan is het ook een weekje van te voren!! Zijn er nog meer dames die het herkennen?? of juist niet..
Yep, heb het ook. komt doordat je weerstand iets minder wordt als je zwanger bent. maar.... dat hoeft niet te betekenen dat je zwanger bent. Afwachten, test doen. Succes!
Woehoe, Spannendddddd. Morgen is mijn NOD! Heb mij zelf eigenlijk voorgenomen om later te testen dan dat... Maar, of het me gaat lukken! hihihhi