schimmelinfectie?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door asmama, 12 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

succes.... en oja nog 1 ding....

mocht je vent nu ook last krijgen... mannen KUNNEN er ook last van hebben... en dan kun het weer over en weer geven.... dus mocht het niet weggaan....

(hier ben ik toen ook alleen behandeld hoor...)

2. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke maar we kunnen over het algemeen zo niet merken of hij het ook heeft ofwel?

3. Seth

Seth Niet meer actief

dacht dat het dan ook wat schraal was ofzo......
    meen dat ik dat ooit gelezen heb....:(

4. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    oke nou we houden het in ieder geval even in de gaten dat is natuurlijk ook niet de bedoeling dat het steeds over en weer gaat haha bedankt!

5. Seth

Seth Niet meer actief

rare link... maar hier staat t duidelijk....

6. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    heey dames ik ben naar de dokter geweest gisteren en heb zon ei om in te brengen gehad en zalf, heb het ei gister ingebracht en heb al 3x zalf gesmeerd... maar het lijkt wel dat het vandaag alleen maar erger is geworden zoals ik al zei heb niet overdreven veel afscheiding en de afscheiding stinkt ook niet.. (zoals vaak bij een schimmelinfectie wel) de jeuk is ook niet constant af en toe het is egt dat droge pijnlijke branderige gevoel constant tussen mijn schaamlippen.. nu is mijn vraag zou ik er een beetje nivea tussen mogen smeren om het te verzachten kan dat geen kwaad voor de zwangerschap?

7. angel229

angel229 Niet meer actief

Heeft volgens mij even tijd nodig om te gaan werken. Nivea smeren zou ik absoluut niet doen!!!! Je kan beter als het niet over gaat even langs de HA voor een kweekje te laten maken. Kunnen ze kijken of het schimmeltje (zo klinkt het wel) uberhaupt op de miconazol reageert.

De kans dat je man/vriend last krijgt van een schimmelinf. als jij die hebt is overigens heel klein. Denk niet dat je je daar zorgen over hoeft te maken.

Deel Deze Pagina