Misschien een gekke vraag, maar: hoe herken je een schimmelinfectie? Ik heb vóór mijn 2e zwangerschap nog nooit een schimmelinfectie gehad, maar sinds ik zwanger ben heb ik regelmatig last van jeuk. Het duurt soms een paar uur of soms een paar dagen en daarna verdwijnt het weer (en een paar dagen of een week later komt het weer terug). Ik heb dus meer dagen dat ik er geen last van heb dan dat ik er wel last van heb. Zou dit kunnen duiden op een schimmelinfectie of heb je er dan continu last van? Zijn er ook andere symptomen behalve jeuk?
Ik had ook last van witte klonterige afscheiding wat bleef plakken op m'n schaamlippen (sorry beetje onsmakelijk).....daardoor kreeg ik de jeuk ook buitenaf
Inderdaad heel veel jeuk, maar ook heel veel afscheiding. Zoveel dat je eigenlijk steeds weer een schoon broekje kunt gebruiken Klinkt wat goor maar die afscheiding is vaak ook wat groenig van kleur en erg klonterig.
Ja ieder lichaam is verschillend he ik kan dat totaal niet gebruiken want dan heb ik me weer een jeuk aan de poes ahha maar dat heb ik ook met condoom dan kan ik me weer ff naar de HA maar nu heb ik laatst ff gezwommen en jaa hoor wat heb ik nu.. alweeeeer een schimmel nouuu word er niet goed van en heb nu alleen de zalf want ja heb t alleen aan de buitenkant maargoed hopen dat snel overgaat