samsung galaxy s2

Discussie in 'De lounge' gestart door kimmmmberly, 22 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    hallo:)

nu mijn oude tel, uit het jaar nul, het heeft begeven na 5 jaar, zit ik er aan te denken om voor een samsung galaxy s2 te gaan..
    graag hoor ik ervaringen van mensen die zo'n tel hebben/hadden, kom maar op!!

2. Lovel

Lovel Actief lid

16 jan 2012
    235
    3
    18
    Vrouw
    Ik heb er zo'n telefoon. Superfijne ding, niet moeilijk of ingewikkeld in het gebruik. hele mooie kwaliteit filmpjes en foto's. ik denk dat ik nog niet de helft van de functies die erop zitten gebruik. Het enige nadeel vond ik dat hij vrij groot is vergeleken met oudere telefoons. Echt een aanrader hoor!

3. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Ik heb hem en vind het een echte aanrader! Kan er alles mee wat ik wil, kan tegen een stootje. Heb er wel een hoesje omheen, maar met een wervelwindje als dochter in huis stuitert hij wel eens en na een jaar nog helemaal heel! Makkelijk in gebruik (was een voorwaarde voor deze atechneut :p).

4. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    bedankt meiden! klinkt allemaal positief:D had ook al goede berichten op internet gelezen, maar denk nog even hier vragen haha..
    dat hij groot is vind ik denk ik geen probleem, heb altijd een tel gehad met een klein scherm.. dus denk dat ik een groot overzichtelijk scherm echt super fijn ga vinden!

meer ervaringen zijn natuurlijk welkom!

5. johssa

johssa Actief lid

10 apr 2012
    236
    0
    16
    NULL
    Zeeland
    Ik heb hem ook! Blij mee! :D

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

welke gsm uit het jaar nul heb je gehad?

samsung is goed, de software is heel goed maar als je de nieuwe ook een jaar of 5 wil gaan gebruiken betwijfel ik of de sgs2 wel goed is voor je

om de zoveel tijd komt er een nieuwe versie van android uit en volgens mij krijg je de nieuwe updates 2 jaar lang en aangezien de sgs2 al anderhalf jaar oud is ga je de nieuwe updates dus niet meer lang krijgen, pas op ik kan me ook vergissen, ik dacht dat het zo werkt?

de sgs2 heeft ook een plastiek omhulsel, ik vind het goedkoop uitzien

als je hem lang gaat gebruiken zou ik echt een gsm kopen die nog niet lang op de markt is

ga je een abonnement nemen en elk jaar of om de 2 jaar een nieuw toestel kopen dan zou ik wel voor de sgs2 gaan

dit is mijn mening, ik kan het ook fout hebben, op zich is het wel een goed toestel

7. Aleida

Aleida Fanatiek lid

9 sep 2007
    1.322
    0
    0
    verpleegkundige
    in de buurt van Groningen
    Ik heb er ook eentje. Fijn toestel. Voelt wel erg licht in de handen.

8. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb hem ook, mijn man ook. We vinden hem echt super! Lekker stabiel, ligt goed in je hand en werkt gewoon prima. Maakt ook mooie filmpjes en foto's en je kunt er leuke apps op krijgen.
    Mijn zoontje heeft hem al een paar keer laten vallen en hij leeft nog steeds. Heb er wel zo'n rubber stuiterhoesje om haha ;)

@Sydnys: Wat jij zegt over de nieuwe updates klopt niet. Ik heb laatst een update erop gezet en zie ook steeds op internet dat ze bezig zijn om de nieuwste update ook beschikbaar te maken voor de S2.

9. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    het is wel de bedoeling om hem een lange tijd te gebruiken, ik wil gewoon een prepaid toestel dus de tel moet wel betaalbaar zijn.
    vandaar dat ik ben gevallen voor de s2.
    de nieuwste tels van 500/600 euro gaat hem dus niet worden.

ik heb zelf een lg gehad, een oude met knopjes:p zo'n blackberry model.

10. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Ikke heb hm ook! Super telefoon, (nog) geen problemen mee gehad! :D:D

11. mgeul84

mgeul84 Bekend lid

17 aug 2012
    790
    116
    43
    Loopt helaas vaak vast bij mij en dan start ie opnieuw op, schijnt n bekend probleem te zijn :( verder fijn toestel!

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wat je wel na moet kijken is de levertijd en of hij uberhaubt nog leverbaar is waar je hem wil kopen. Zijn wat leveringsproblemen met de S2 begreep ik...
    Had hem ook besteld icm een abonnements verlenging bij Vodafone maar hoop moeilijk gedoe en uiteindelijk was hij er gewoon niet, dus heb ik hem maar geannuleert toen ik een goede aanbieding in de mail kreeg van tele 2 met een S3... dus die is het nu maar geworden.

13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.271
    36.113
    113
    Heel fijn toestel, zeker een aanrader!

14. gerdia

gerdia Bekend lid

1 sep 2011
    795
    351
    63
    Vrouw
    Hier ook een samsung S2..Super fijne telefoon en zoals al gezegd maakt mooie foto s..

En nu zeker ook niet meer zo duur..juist omdat er om de haverklap weer een of ander model uit komt!!

15. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    dankjewel allemaal, ben er helemaal uit! de s2 gaat het worden.. ik koop het toestel via mp, ga hem morgen ophalen! bon/garantie etc is aanwezig:)

Deel Deze Pagina