Ben ik weer Kom ik rond 12 uur thuis van mijn id kaart halen bij de gemeente zie mijn topic verloren of gestolen portomone. Loop ik zo mijn straat in gezellig denkend aan de orthodontist afspraak van zoon lief deze ochtend gaat me 2900 euro kosten en z.n 27 maanden vier kiezen die getrokken moeten worden een buitenboord beugel daarna een slotje,s beugel dus je kunt je indenken die loopt even te piekeren. ( zoon van slag ik ga geen vier kiezen laten trekken) Die ging met de tram boos naar huis. Voor de eerste keer alleen spannend. Maar met vertrouwen. Ik dus id kaart halen loop dus mijn straat in en ga dus giga op mijn BEK. Kapotte duim auw handpalm auw maar me knie. Kan me niet heugen een flinke schaafplek daar gehad te hebben... Dat doet nog verdomde zeer. Wilde eerst alles bij elkaar vloeken. Maar daar kwamen eerst mijn frustratie tranen.... Gelukkig maar die mannen hadden gedacht. Ze waren bladeren aan het vegen. Van zo die kan schelden haha maar ze lieten me wel mooi liggen. Dus auw knie hand duim. Kom ik thuis gelukkig een zoon die afgekoeld is, en begint me lekker uit te lachen van nu jij mama gevallen en een pijnlijke knie. Van de week komt hij thuis het eerste wat ik zeg wat heb jij gedaan. Wat IK ja jij. Zie ik een gat in zijn nieuwe broek. Maar mama ik ben gevallen met voetballen op school. Voelde me schuldig van oeps had eerst moeten vragen hoe hij er aan kwam in plaats wat hij jij gedaan. Met andere worden het gaat prima met mij deze weken. Portomonee verloren. Id met rijbewijs aan vragen. Marktplaats dom heid en dan ook nog vallen. Tja me leven word er soms niet leuker om maar zal zelf maar gaan lachen de weken van Knap..