ik zit nu op 6dpo, en heb sinds vandaag last van een branderig gevoel van onder, en sinds gisteren ook witte afscheiding. zou dit een schimmelinfectie kunnen zijn? het ziet er sinds vandaag ook een beetje rood uit.en hoe zou je daar ineens aan kunnen komen? ik merk ook dat ik vaker transpireer sinds gisteren, en was vandaag heel moe, vielvanmiddag zomaar ineens in slaap op de bank haha, maar wat zou ik eraan kunnen doen? ik heb ook reclame gezien op tv dat je er iets voor kan kopen? ik heb ook gelezen dat het door hormonale schommelingen zou kunnen komen?
Het klinkt inderddaad als een schimmelinfectie. Tja en hoe kom je eraan? Even plat gezegd, je vagina is warm en vochtig en daar houden schimmeltjes van......klinkt misschien stom, maar vond het echt een logische uitleg. Het heeft absoluut niks met hygiëne te maken, het kan je 3 keer op een maand overkomen of jaren niet. Kan wel inderdaad ook door hormonen komen. Vervelend is het wel in ieder geval. Of dat spul wat je zo kunt krijgen werkt, weet ik niet. Ik haalde het altijd bij de huisarts.
Klinkt inderdaad als een schimmelinfectie. Heb het zelf al 5 keer gehad en ook tijdens mijn zwangerschap. Heb de eerste 4 keer van die staafjes gekregen van de huisarts, die je moest vullen met vaginale schimmelcreme. Echter vond ik het tablet in de vorm van een eitje fijner. De staafjes moest je 14 dagen inbrengen, de tabletten 3 keer. Ik zelf heb geen ervaring met de creme van de reclame.
bedankt voor jullie berichtje! oké dan zal ik morgen maar de huisarts even bellen,want het is geen fijn gevoel. en dan hoop ik dat het snel over gaat
Je hebt ook verschillende crèmes en sprays die je zo bij de drogist kunt krijgen. Op TLC is steeds reclame voor zo'n middeltje.. kan even niet meer op de naam komen. Ik heb een tijd terug een spray gehaald bij zo'n soort winkel als De Tuinen. Gut ook géén idee hoe die heet. Maar misschien werkt het spul van de huisarts sneller! Het is heel irritant maar het gebeurt iedereen volgens mij wel. Succes ermee
nou me dokter is met vakantie deze week, ook toevallig he haha nu was ik vanmorgen bij de drogist en ik heb daar canesten gyno 1 mee gekregen. en dat is een tablet die je met een applicator moet inbrengen. alleen nu stond er in de bijsluiter wees extra voorzichtig met dit product als u zwanger bent of denkt dat u zwanger zou kunnen zijn. ik ben nu niet zwanger, maar ik heb volgende week me nod, dan weet ik toch nog niet of er wel of niet iets is? zou ik het nu vanavond gewoon kunnen gebruiken? want ik wil er wel vanaf, het brand zo erg
Ik zit met hetzelfde probleem en heb op advies van de huisarts ook canesten gyno gekocht. Mijn huisarts gaf aan dat ik de applicator niet moet gebruiken, maar de tablet met de hand moet inbrengen (vanwege zwangerschapswens). Ik ben ook een beetje misselijk, heb jij dat ook? Vraag me af of dat er ook bij hoort.
oké dan ga ik het ook maar met de hand inbrengen, want ik heb het vanmiddag pas gekocht en wil het vanavond voordat ik ga slapen inbrengen. want ben je misschien misselijk door die tablet? ik ga het vanavond inbrengen, ik zal het laten weten of ik ook iets merk daarvan. ik merk wel dat ik vaker naar de wc moet( ontlasting ) normaal om de dag ofzo en nu vaker op een dag, maar dat is toch niks wat bij een schimmelinfectie hoort? maar het valt me wel op de laatste dagen haha
Ik ga de pil ook vanavond inbrengen, dus daar kan de misselijkheid niet van komen. Ik ben benieuwd of het een beetje snel werkt.