Meiden, ik wil graag even van me afschrijven Ik zit nu ongeveer een week voor nod. Vorige maand kreeg ik een week voor nod een schimmelinfectie, tenminste dat denk ik. Eigenwijs als ik ben heb ik daar niets aan gedaan, alleen uitwendig wat creme gesmeerd. Ik durfde inwendig niks te gebruiken. Ik was toen ook misselijk, vraag me af of het met elkaar te maken heeft. De hele maand heeft het gesluimerd, maar heb nu het idee dat het weer iets erger wordt. Heb overigens niet de verschrikkelijke jeuk die ik vorige maand had. Vandaag op advies van de ha canesten gyno gekocht. Maar sinds vandaag ook weer zo'n beetje misselijk gevoel. Nu ben ik er dus van overtuigd dat het weer niet raak is. Zelfde klachten dus die betekenen niet zwanger. Baal ervan dat al een week voor nod te weten. Misschien overdreven, maar ben er echt een beetje verdrietig over. Zit nu in ronde 6 (mmm) en heb al ma en 2 vmk's gehad. Weet iemand of misselijkheid bij schimmel hoort. Sorry voor het lange verhaal.
heey ik zit met hetzelfde probleem, ook een schimmelinfectie maar dan sinds gisteren. ik heb geen jeuk ofzo, maar het brand erg en ziet er rood uit. ik weet niet of misselijkheid ook bij een schimmelinfectie hoort. heb net even op google gekeken, en ik zag dat je van een schimmelinfectie je eigen ook misselijk kan gaan voelen.,maar het kan ook door het gebruik van creme of een tablet komen. mischien de bijwerkingen. hoop dat de misselijkheid snel weg trekt voor je. maar ik wil je ook wat goede moed inspreken dat je niet altijd symptomen hoeft te hebben voor je nod als je wel zwanger zou zijn. want toen mij moeder zwanger was van mij heeft ze helemaal niks gemerkt. pas toen ze 3 dagen over tijd was en ze teste positief, 2 weken later had ze wat gevoelige borsten. maar verder helemaal nergens last van gehad! ze geloofde het gewoon bijna niet dat ze zwanger was haha, pas toen ze de echo zag dacht ze van het is echt waar er groeit iets en me nicht is nu ook zwanger, en die merkte ook helemaal niks, pas toen ze 5 dagen over tijd was viel het pas op, toen getest en positief! en nu voelt ze zich een beetje misselijk te voelen en ze moet vaak plassen. maar die heeft ook helemaal niks gemerkt. mischien als je juist niet zoveel voelt, kan het mischien ook wel raak zijn toch? iedere vrouw is anders en iedereen heeft ook andere symtomen. ik hoop dat je snel een positieve test in handen mag hebben ik zit nu ook een week voor me nod, die is volgende week vrijdag, vindt het ook weer spannend, ik ga duimen voor je meid!
ik ben extreem gevoelig voor schimmel infectie daar beneden (A) , not fun , heb het al een altijd keer gehad nooit misselijk geweest , daar in tegen is ieder persoon verschillend!
Ik heb ook al 2 keren een schimmelinfectie gehad en zelfs geen klachten! Het viel me alleen op dat ik wat witte afscheiding had die ik eerder nooit had, slikte toen de pil.