We hadden het eigenlijk opgegeven deze maand.. Raakte mijn baan kwijt met een hoop stress tot gevolg.. No way dat ik nu zwanger zou raken dacht ik. Maar we zeiden soms als grap tegen elkaar wel van zal je net zien, komt het qua praktische, solliciteren enzo net niet uit, zal je net zwanger worden.. En alsnog zouden wij dan heeeeeeeeeeeel blijk zijn hahahaha Maarja de boel dus een beetje gelaten voor wat het was en zelfs mn vitamientjes niet trouw genomen.. Nu ben ik 2 dagen over tijd.. Geen krampje te bekennen.. Ben al wel 4 dagen vreselijk gespannen en vermoeid, echt doodop.. En ik heb sinds een week veel pukkels.. En ik heb npg NOOOOIT pukkels gehad haha. Maar goed het zegt allemaal natuurlijk nog niets.. Misschien houd ik het zelf wel tegen door de spanning.. En een testje zal uitsluitsel geven maar ik hebbzo om 11 uur een sollicitatie en kan dus pas vanmiddag testen.. Sorry voor mn verhaal en eigenlijk geen vraag.. Maar vond het fijn om van me af te schrijven!! Xxx
Spannend!!!!!! Ben je ook zo bang en onzeker dat je toch nog gewoon ongesteld gaat worden.... ik ben er zooo bang voor!
Jaa verschrikkelijk.. Mn hart roept jaaaaaaaaa zwanger! En mn hoofd roept doe even normaal man, waarschijnlijk is je cyclus gewoon langer.. En ik ben die omo witte testen ook zo zat.. Maakt zje zo onzeker.. Ik wil dat het vanmiddag is!!
Heb je inmiddels al kunnen testen? Ik heb net 2 verpakkingen kruidvat 2v5 gehaald en 1 CB met indicator! Vanavond ga ik een kruidvat test doen en dan morgenochtend nog een keer en als het positief is dan de CB. Ik vind het zooooo spannend!!!!
Ik hoop dat het raak is voor je,ben net ook mijn baan kwijt,maar willen nog graag een kindje,hoe ga jij hier mee om?? Zoek vrouwen in een soortgelijke situatie om hierover mee van gedachten te wisselen...
Bedankt allemaal voor de succes wensen! Sollicitatie ging erg goed!ik was de eerste van 6 kandidaten die uitgezocht waren uit 350 sollicitaties!!n evht veel!!! Ik hoor het donderdag avond, spannend!! En gelijk toen we thuis kwamen een kruidvat test gedaan.. Na 3 min was hij nog omo wit dus had het al opgegeven.. Toen de teller op 5 minuten stond pakte m'n vriend de test en zag een heel licht streepje.. Hij was echt heel licht maar werd wat later nog wat donkerder.. Beetje indrogen denk.. Daarna gelijk een clear blue gehaald want we hadden het niet meer.. Zie hieronder het resultaat!!!! Ik ben zwanger!!!! Aaaah ik bevat het nog niet helemaal!!!!
WWWWOOOUUWWW!!!! GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik hoop dat ik hetzelfde resultaat krijg vanavond!!
Hoi Mariss, Wat rot voor je dat je ook je baan kwijt bent.. Zit je al helemaal thuis? En hoeveel maanden krijg je uitkering? Ik heb gelukkig af kunnen spreken dat ik zowiezo tot november mag blijven als ik nog niets kan vinden.. Maar hopelijk lukt het sneller.. Je mag me wel een pb'tje sturen? Dan kunnen we erover kletsen, vind ik ook wel fijn!!
Jaaaa dat snap ik!! Het is ook zo spannend!! Hoe laat ga je testen? Toen mn sollicitatie net klaar was dacht ik alleen nog maar aan testen! Haha ook niet gezond hoor haha
Gefeliciteerd Beertje!! bij mij was het kruidvattestje helaas negatief... dus zolang mijn menstruatie uitblijft nog nieuwe kansen.. succes claudia